Take a fresh look at your lifestyle.

توییتر ابزارهای جدیدی را در اختیار آگهی دهندگان قرار می دهد

0

شبکه اجتماعی توییتر که اخیرا با بحران کاهش کاربران فعال خود رو به رو شده است، پس از ایجاد تغییر در استراتژی های بازاریابی خود و انجام اقداماتی نظیر انعقاد قرارداد به منظور پخش زنده و اینترنتی مسابقات ورزشی پرطرفدار، هم اکنون به دنبال جذب شرکت های تجاری و دریافت سفارش آگهی های تجاری از سوی آنها است.

در این راستا مدیران توییتر اعلام کرده اند که این وب سایت قصد دارد تا در قالب به روز رسانی جدید خود ابزارها و امکاناتی را برای ساده تر شدن فرآیند مدیریت تیزرهای تبلیغاتی آگهی دهندگان فراهم کند.

براساس جزئیات منتشر شده از طرح جدید توییتر، سفارش دهندگان آگهی به این شبکه اجتماعی قادر خواهند بود با استفاده از ابزارهای مدیریتی جدیدی که در اختیارشان قرار می گیرد تغییرات مورد نظرخود را به سادگی ایجاد و آگهی های تبلیغاتی خود را به آسانی مدیریت کنند.

نخستین تغییر عمده ای که در بخش مدیریت آگهی های توییتر ایجاد شده، قابلیت سفارشی سازی فیلترها است. این قابلیت به آگهی دهندگان اجازه می دهد براساس اولویت های خود نسبت به نمایش کارزارهای تبلیغاتی خود تصمیم گیری کنند.

ارائه ویژگی مذکور به شرکت های تجاری سبب می شود تا کاربران توییتر و مخاطبان این تیزرهای تبلیغاتی بتوانند اطلاعات و محتویات موجود در این آگهی ها را مطابق نیاز و سلیقه خود دریافت کنند. از سوی دیگر شرکت ها و سازمان های تجاری نیز قادر خواهند بود با استفاده از امکانات جدیدی که توییتر در اختیارشان قرار می دهد گروه هدف خود را به سادگی شناسایی کرده و آنان را مخاطب کارزارهای تبلیغاتی خود قرار دهند.

در همین رابطه کارشناسان و تحلیلگران حوزه بازاریابی و تبلیغات بر این عقیده اند که قابلیت مذکور از جذابیت بسیار زیادی برای بازاریاب های سازمان یافته و منظم برخوردار خواهد بود، چراکه با استفاده از امکانات جدید توییتر قادر خواهند بود کمپین تبلیغاتی مورد نظرشان را با استفاده از گزینه مدیریت آگهی، انتخاب و آن را برای گروه هدف خود منتشر کنند.

ویژگی دیگری که همزمان با انتشار به روز رسانی جدید توییتر در اختیار شرکت های تجاری و بازاریاب ها قرار خواهد گرفت، قابلیت سفارشی سازی معیارهای مورد نظر آنها است.در این چارچوب، بازاریاب ها قادر خواهند بود با مشخص کردن معیارهای مورد نظرشان نظیر تعداد دفعات مشاهده آگهی، میزان اثرگذاری آن، نحوه واکنش گروه هدف و بررسی آمار فروش پس از راه اندازی کمپین تبلیغاتی، گزارش هایی دقیق و مرتبط با پارامترهای مورد علاقه شان دریافت کنند.

لازم به ذکر است که تغییرات مذکور براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است در ماه های آینده و در قالب به روز رسانی جدید توییتر منتشر شده و ابزارهای مدیریتی پیشرفته ای را در اختیار تیم های بازاریابی شرکت های تجاری قرار داده و از این طریق جذابیت مکانیزم پخش تیزرهای تبلیغاتی شبکه اجتماعی توییتر را جذاب تر کند.

گفتنی است مدیران توییتر امیدوارند با انجام اصلاحات مورد نظر خود و ارائه پیشنهادهای جذاب به کاربران، صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران بتوانند این شبکه اجتماعی را مجددا به روزهای اوج بازگردانند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ