بالای خط، منبعی نو برای تبلیغات ATL و برندینگ
گوناگون – نویسنده : رامین جابری – ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
بالای خط، نام وبلاگ جدید آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتورک است که در آن بیشتر روی تبلیغات محیطی، چاپی و خلاقیت و برندینگ تمرکز میشود. نام این وبلاگ از عبارت Above The Line گرفته شدهاست که مخفف آن، به روشهای تبلیغاتیای تعلق میگیرد که عموم مردم را هدفگیری میکنند و مانند روشهای آنلاین، هدفمندی خاصی نمیتوان برای آنها درنظر گرفت.
البته محوریت این وبلاگ، بیشتر روی ایدههایی است که در ایدهپردازی تبلیغات آنلاین الهامبخش هستند و همچنین ماموریت دیگری دارد که روی میزان خلاق بودن ذهن مخاطبانش تاثیر بگذارد.
شاخههای اصلی بالای خط عبارتند از:
– گرافیک در تجارت: گرافیک همیشه در فعالیتهای تجاری حضور داشته و مانند چاشنی روی طعم هر فعالیت تجاری تاثیر میگذارد و نقش تعیین کننده دارد. عمده مطالبی که در این بخش میبینید، درباره تغییر لوگوها وتحلیل آنها هستند. البته در کنار لوگوها، خلاقیتهای گرافیکی درون تبلیغهای چاپی و محیطی را هم، زیر ذرهبین قرار گرفتهاند.
-تحلیل تبلیغات خارجی و داخلی: در این بخش بیشتر با تحلیلهای کامل و حساب شده ایدههای تبلیغاتی روبرو میشوید.
– تبلیغات محیطی: پشت هر بیلبوردی، داستانی نهفته است که در بالای خط، همه آن داستانها بازگو میشود و اطلاعات جالبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
– ایدهپردازی و خلاقیت: مهمترین عامل موفقیت کمپینهای تبلیغات محیطی، ایدهپردازی و خلاقیت به کار رفته در آنها به حساب میآید. این بخش از بالای خط به این موضوع مهم اختصاص داده شدهاست تا شما را از بهترین نمونهها با خبر سازد.
برچسب ها : تبلیغات
رامین جابری
من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانههای اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانهها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین المللی، آشپزی مدرن و بازیهای ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد میکنم.