Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری نشست روابط عمومی وتبلیغات سپاه قدس گیلان

0


مسئول معاونت روابط عمومی وتبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به حجم بالای ماموریت ها در روابط عمومی گفت: روابط عمومی در سپاه بهترین نمایانگر اوضاع داخلی است.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ علی پاسخی در نشست ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مدیران روابط عمومی استان و نواحی با اشاره به حجم بالای ماموریت ها در روابط عمومیاظهار کرد :  روابط عمومی سپاه علاوه بر برنامه های ابلاغی از سوی سازمان بسیج و  معاونت های روابط عمومی و تبلیغات سپاه، ماموریت های جانبی نیز در سطح  استان و ناحیه دارد که باید به آنها نیز بپردازد .

وی ادامه داد: برگزاری مراسم های داخلی سپاه، برنامه های مربوط به  گرامیداشت شهدای مدافع حرم، مسئولیت روزانه برگزاری نماز جماعت و برنامه  های حاشیه ای آن و… که روابط عمومی نقش مهمی در اجرای آنها دارد از  وظایف محوله به روابط عمومی است .

پاسخی به کمبود نیروی انسانی و کافی نبودن بودجه اشاره کرد و افزود :در مقابل حجم بالای ماموریت ها که به روابط عمومی واگذار می شود متأسفانه نیروی انسانی کافی نیست و در شهرستانها یک نفر ماموریت ها را به تنهایی  انجام می دهند و در خیلی از موارد بودجه لازم نیز اختصاص داده نمی شود و  این باعث کندی در انجام ماموریت ها می شود .

سرهنگ پاسدار خیری معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این نشست بر لزوم اجرای صحیح برنامه های ابلاغی از سوی مرکز تاکید کرد.

در پایان این نشست هریک از مسئولین روابط عمومی نواحی به بیان گزارش کوتاه از  پیشرفت برنامه در سه ماهه اول سال پرداخته و کم وکیف برنامه ها مورد  بررسی قرار گرفت .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ