Take a fresh look at your lifestyle.

پیشنهاد کاری

0

پرسش: مدیر فروش سازمانی هستم و در حدود یک سال است که در این سازمان مشغول به کارم؛ به تازگی از طرف یکی از شرکت‌های رقیب، پیشنهاد کاری بهتری را دریافت کرده‌ام اما با توجه به اینکه تعلق خاطر نسبت به سازمان دارم، تمایلی به استخدام در شرکت رقیب ندارم، اما با این حال این پیشنهاد مالی بنده را ترغیب به حضور در شرکت رقیب می‌کند؛ از نظر شما در راستای این موضوع باید چه تصمیماتی را اتخاذ کرد؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی حس تعلق شما به سازمان، نشان از انگیزه کاری بالای شما دارد و این موضوع برای مدیران سازمان‌ بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید جلسه‌ای را با مدیر سازمان خود داشته باشید و از این طریق دغدغه‌های خود و پیشنهاد‌های کاری رقبا را برای او شرح دهید.

این موضوع باعث می‌شود مدیر سازمان از وضعیت شما باخبر شود و در صورت امکان وضعیت مالی بهتری را برای شما در نظر بگیرد. در این مذاکره شما باید پیشنهاد‌های رقبا را به‌صورت کامل برای مدیر خود شرح دهید و روی این موضوع تاکید کنید که دلیل مطرح کردن این موضوع، تعلق خاطر به سازمان است و این موضوع را برای مدیر خود بیان کنید که قصد حضور در سازمان را دارید.

راین نوع تعامل باعث می‌شود نقش شما از نظر مدیر در سازمان مشخص شود؛ در حقیقت اگر مدیر سازمان با وجود داشتن شرایط مالی مناسب سازمان، شرایط بهتری را برای شما در نظر نگیرد، این موضوع شاید برای شما دلخوری ایجاد کند و شما ترجیح دهید سازمان را ترک کنید. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌شود شرایط کاری خود را به‌صورت شفاف برای مدیر خود بازگو کنید تا از بروز این‌گونه اختلافات جلوگیری شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ