Take a fresh look at your lifestyle.

تسهیل دسترسی به محصولات

0

پرسش: صاحب فروشگاه پوشاکی در مرکز خرید بوستان هستم که قصد طراحی مناسبی در خصوص دکوراسیون داخلی فروشگاه را دارم؛ از نظر شما در راستای این موضوع باید چه مواردی را لحاظ کرد تا مشتریان به راحتی به محصولات فروشگاه دسترسی داشته باشند؟

پاسخ کارشناس: دیزاین داخلی و ویترین فروشگاه‌ها در جذب مشتریان بسیار می‌تواند مثمر ثمر واقع شود. شما باید در ابتدا گروه هدف خود را انتخاب کنید و براساس این گروه هدف اقدام به طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کنید و هماهنگی را بین استفاده‌ از رنگ‌ها، نورپردازی، طراحی ویترین و… در دکوراسیون فروشگاه لحاظ کنید.

دسترسی آسان مخاطبان به محصولات باید در طراحی دکوراسیون فروشگاه در نظر گرفته شود. معمولا برای تسهیل در دسترسی مشتریان به محصولات، در فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک از رگال‌های صاف، گرد و چهار طرفه استفاده می‌کنند که از این طریق مشتریان که صرفا برای دیدن محصولاتی به فروشگاه مراجعه می‌کنند، به راحتی می‌توانند محصولات فروشگاه را مشاهده کنند.

استفاده از قفسه‌های واگنی شکل نیز در دسترسی مخاطبان به محصول بسیار مهم است که در این قفسه‌ها لباس‌ها به‌صورت تا شده قرار می‌گیرند. در این میان نحوه چیدمان محصولات در دکوراسیون فروشگاهی نیز بسیار حائز اهمیت است؛ به‌عنوان نمونه پیراهن‌های زنانه می‌تواند در کنار دامن‌ها قرار بگیرد و در طراحی دکوراسیون این موضوع لحاظ شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ