Take a fresh look at your lifestyle.

Zappos؛ من یک جعبه نیستم

0

یک فروشگاه کفش و پوشاک آنلاین در لاس وگاس شما را به تفکر خلاق فرا‌می‌خواند. «Zappos» این کار را با یک جعبه کفش کاربردی شروع کرده است.

روز اول ژوئن، این خرده‌فروش آنلاین شروع به عرضه یک سری از کفش‌های خود درون جعبه‌ای جدید و مبتکرانه (با طراحی شخصی) کرد که با مجموعه‌ای از الگوهای چاپ شده درون جعبه خریداران را به تا کردن، بریدن و استفاده مجدد از آن به‌عنوان یک نگهدارنده گوشی هوشمند، تعیین کننده یا تغییر‌دهنده سایز کفش کودکان، یک خط کش و یک شتر لامای سه بعدی وا می‌داشت.

به این ترتیب نه تنها امکان استفاده مجدد مشتریان از جعبه‌های کفش به شیوه‌هایی منحصر به فرد به وجود می‌آید، بلکه چنین اتفاقی الهام‌بخش آنها برای هدایت خلاقیت خود و تفکری نوآورانه نیز خواهد بود.

به گزارش ام‌ای‌نیوز، هدف از راه‌اندازی این کمپین عبور از یک جعبه معمولی و ورود به دنیایی آرمانی است.

به گفته کلی اسمیت، عضو تیم کمپین تجربی شخصی «Zappos THINK» در فروشگاه Zappos.com، جعبه کفش Zappos محصولاتی ضروری و دوست‌داشتنی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به این ترتیب نه تنها آنها از توجه واقعی مدیران این شرکت به نیاز‌های خود مطلع می‌شوند، بلکه امید می‌رود که حرکت فوق، مردم را به استفاده بهینه از همه قابلیت‌های خود و تماشای جهان از نگاهی دیگر تشویق کند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ