Take a fresh look at your lifestyle.

veja، ژورنالیسم را به اقیانوس تشبیه می‌کند

0

دنیای خبر شبیه یک اقیانوس است. شاید به‌ظاهر همه چیز زیبا به نظر برسد اما هرچه بیشتر به اعماق آن قدم می‌گذارید، مسائل زشت‌تر خواهد شد.

در آگهی تبلیغاتی ۴۰ ثانیه‌ای مجله Veja دوربین‌هایی سراغ ماهی‌های آب‌های گرم دنیا می‌روند. در عمق ۵ هزار متری، یک ماهی زشت با دندان‌های نیش وحشتناک نشان داده می‌شود. این ماهی قدرتمند اما زشت است.

به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، این آگهی می‌خواهد نشان بدهد تحقیق و بررسی در دنیای روزنامه‌نگاری نیز گاهی اوقات از حقایقی مهم و کثیف پرده بر می‌دارد.

دست اندرکاران

تبلیغ کننده: شرکت انتشاراتی و هلدینگ رسانه‌ای Editora Abril

محصول: مجله Veja

آژانس تبلیغاتی: AlmapBBDO

مدیر کل خلاقیت: لوئیس سانچز

نویسنده: رودریگو رسنده

مدیر هنری: رناتو بوتوری

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ