Take a fresh look at your lifestyle.

صاحب کسب‌وکار بیلیون‌ دلاری راننده تاکسی شد

0

پال انگلیش (Paul English)  صاحب وب‌سایت سفر و گردشگری Kayak که در سال ۲۰۱۲ کسب‌وکارش را به Priceline با رقمی نزدیک به ۲ بیلیون دلار فروخت، این‌ روزها راننده تاکسی شده و حسابی توجه اکوسیستم استارتاپی را جلب کرده است.

البته ناگفته نماند ماشین آقای پاول یک تسلای مشکی مدل s است که قیمتی حدود ۸۰ هزار دلار ناقابل دارد. روی کاغذ ممکن است خبر عجیبی به نظر برسد ولی آدم‌های خلاق می‌دانند موقعیت‌های مختلف و متنوع را تجربه‌کردن چه لذتی دارد.

آقای پاول می‌گوید یک روز در سال داشته تقویم و برنامه‌هایش را نگاه می‌کرده که متوجه می‌شود ۹۰درصد زمان بیداری‌اش را دارد با آدم‌هایی در همین حوزه تخصصی خودش می‌گذراند که نسبتا ویژگی‌های یکسان و دیدگاه‌های مشترکی دارند؛ چیزی که ممکن است خلاقیت و زاویه دیدش را محدود کند و مانع پیشرفتش شود.

پاول که این روزها درگیر کسب‌وکار جدیدی در حوزه گردشگری به نام Lola شده، معتقد است جایگاه حرفه‌ای و اقتصادی خوبی که دارد نباید برایش سد و محدودیت بسازد. او می‌خواهد ارتباطش را با آدم‌های مختلف بیشتر کند و دنیایش را با ایده‌های متنوع‌تری بزرگ کند.

به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، پاول در شهر محل زندگی‌اش – بوستون آمریکا – حدود یک سال است یکی از راننده‌های Uber است و هفته‌ای چند ساعت مسافران را جابه‌جا می‌کند. برنامه او برای ماه‌های آینده به گفته خودش این است که می‌خواهد با یک کافه در مرکز شهر بوستون به‌عنوان گارسون وارد همکاری شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ