Take a fresh look at your lifestyle.

بازاریابی برای پیک موتوری

0

پرسش: صاحب شرکتی در حوزه پیک موتوری هستم که چند سالی است فعالیت‌های خود را پیش می‌برد. در خصوص جذب بیشتر مشتریان چه اقداماتی را به من پیشنهاد می‌کنید و چگونه می‌توان برنامه‌ریزی‌های مناسبی را اتخاذ کرد تا از این طریق، در راستای تبلیغات و بازاریابی عملکرد بهتری داشت؟

پاسخ کارشناس: با افزایش ترافیک‌ شهری، استفاده از پیک‌های موتوری بیش از پیش احساس می‌شود و در این بین پیک‌های موتوری می‌توانند با جذب مشتری بیشتری همراه شوند که در این خصوص برنامه‌ریزی‌های مناسب بازاریابی و تبلیغات را داشته باشند.

یکی از اقداماتی که در این راستا می‌توان انجام داد، تعامل با شرکت‌های خصوصی است؛ به‌عنوان نمونه بروشورهایی از خدمات خود را طراحی کرده و از طریق به کارگیری ویزیتورهای مناسب، شرکت‌های خصوصی را جذب کنید و به آنها اشتراک‌ دهید. این موضوع باعث می‌شود شرکت‌های خصوصی که نیاز به پیک موتوری دارند، از شرکت شما استفاده کنند.

در راستای تبلیغات نیز می‌توانید تراکت‌هایی را طراحی و آن را در نقاط در دسترس شهری که شرکت شما در آن واقع شده است، پخش و اپراتورهایی را برای پاسخگویی به تماس‌های مشتریان استخدام کنید که از روابط عمومی بالایی برخوردار هستند.

از طرفی اگر پیک موتوری شما در مناطقی از شهر واقع شده که به بازارهای سنتی نزدیک است، می‌توانید برخی فروشگاه‌ها را جذب و اجناس آنها را به نقاط مختلف شهری ارسال کنید؛ به‌عنوان نمونه برخی از این فروشگاه‌ها نیاز به این موضوع دارند که اجناس خود را به باربری‌های بین‌شهری ارسال کنند و شما می‌توانید این گروه از مشتریان را از طریق به کارگیری ویزیتورها جذب کنید.

با توجه به رقابتی شدن این بازار و حضور پیک‌های موتوری زیاد در سطح شهر، می‌توانید خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود تعریف و فعالیت‌های ترویجی را در این راستا برنامه‌ریزی کنید؛ به‌عنوان نمونه برای مشترکان ویژه خود تخفیف‌هایی را لحاظ یا خدمات اضافه‌ای را به آنها عرضه کنید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ