تاکید بر قطع عضو دیابتی در یک فروشگاه کفش
سازمان دیابت انگلستان در قالب یک کمپین جدید یک کفش فروشی در لندن را وقف آگاهسازی درباره عواقب ابتلا به دیابت کرده است. در این فروشگاه هر کفش نشان از یکی از ۱۳۵ پا یا انگشتان قطع شده در انگلستان در هر هفته به خاطر ابتلا به دیابت دارد.
کمپین فوق توسط آژانس تبلیغاتی Langland با مشارکت سازمان دیابت انگلستان، Awsome Films و شرکت مد و دیزاین جهانی «Eley Kishimoto» با هدف افزایش آگاهی درباره شرایط این بیماران و همچنین تشویق مردم به انجام تست دیابت برگزار شد.
به گفته اندرو اسپارگئون، مدیر اجرایی خلاقیت Langland، انتقال پیامهای پزشکی در فضای بیرون از خانه سخت است. مردم از پخش این پیامها در رسانهها خسته شدهاند. به همین دلیل Langland فروشگاه کفش « Amp Shoes» را با تمرکز بر تعداد رو به رشد موارد قطع عضو به شیوهای نو و غیر منتظره راه انداخت.
به گزارش امبیاینیوز، این کمپین با کمپین اجتماعی #One Shoe selfie کامل شد. به این ترتیب مردم در سراسر انگلستان در حالی تصاویری از خود در حمایت از بیماران با یک پا را منتشر کردند که تنها یک کفش پوشیده بودند.