دستوراتی که نرخ کلیکخوری بنرهای شما را افزایش میدهند
هر کدام از ما وقتی در زندگی روزمره خود با یک دستور از طرف اطرافیانمان مواجه میشویم، سریع گارد گرفته و سعی میکنیم که از آن دستور فرد مقابل خود، سرپیچی کنیم. ولی وقتی که پا به فضای مجازی میگذاریم، شاید قوانین برای ما که روی دستورات دیگران سختگیر هستیم، کمی تفاوت کند و حتی دوست داشته باشیم که مقداری هم به ما زور بگویند. در ادامه به سه بنر تبلیغاتی میپردزایم که هر سه آنها کمی با زورگویی جلو میآیند و تاثیر خوبی روی عملکرد مخاطب میگذارند.
۱) سایتچکاپ:
همان طور که از نام این کمپانی مشخص است، سایتچکاپ یک پلتفورم است که تمام فاکتورهای فنی موفقیت وبسایت شما را بررسی میکند و به شما کمک میکند که نقصهای آن را رفع کنید. اخیرا سایتچکاپ یک کمپین تبلیغاتی را شروع کرده که مخاطبانش میتوانند از طریق این کمپین، از مقداری شارژ رایگان بهره ببرند. بنر این کمپین که دکمه فراخوان (Call-to-Action) با متن بررسی کن آمده، کمی حالت دستوری دارد که مخاطب را واقعا تشویق میکند که سایتش را با سایت چکاپ، بررسی کند. البته در نظر داشته باشید که اینجا شما به سایتچکاپ دستور میدهید!
۲) فرانش:
فرانش که یک بستر آموزشی با کلی دورههای متفاوت است، در کمپین آخر خود روی ویدئوهای رایگانی که منتشر میکند تمرکز کرده و سعی دارد به این واسطه، مخاطب را جذب خودش کند. دکمه فراخوان بنر این کمپین به شکلی حس نبود وقت را برای مخاطب القا میکند و باعث میشود که افراد بیشتری رو آن کلیک کنند.
۳) آموزش:
وبسایت آموزش که عموما دورههای آموزشی تخصصی را درقالب دیسک نوری به فروش میرساند، اخیرا یک کمپین تبلیغاتی داشته که بنر آن طراحی بسیار مناسبی دارد و مخاطب آموزش طراحی و برنامهنویسی را مستقیما هدف میگیرد و با دکمه فراخوان همین الان سفارش دهید، مخاطب را با یک دستور به سمت خرید محصولات وبسایت خود میفرستد.
همیشه در نظر داشته باشید که با توجه به محصولی که عرضه میکنید، میتوانید حس نبود وقت را به مخاطب القا کنید؛ از طرفی دیگر میتوانید برای مدت کوتاه کمپینهای فروش ویژه داشته باشید که چنین دکمههای فراخوانی در این مدل کمپینها واقعا جواب میدهند و باعث میشوند که نرخ تبدیل بالایی را از آن خود کنید.