کمپین رویایی پاناسونیک در المپیک ریو ۲۰۱۶ ؛ رویات رو زندگی کن
نیمار برزیلی Neymar چندین سال است که سفیر برند پاناسونیک Panasonic است و همین موضوع و البته المپیک ریو Rio 2016 Olympics در برزیل بهترین زمان و مکان را برای اسپانسرینگ پاناسونیک مهیا کرده است.
پاناسونیک که یکی از اسپانسرهای اصلی المپیک ریو ۲۰۱۶ است با حمایت نیمار کمپین رؤیایی پاناسونیک را با شعار « رویات رو زندگی کن. جهان را تغییر بده. Live Your Dream,Change the World » اقدام به همراستا کردن مخاطبین خود با این رویداد مهم ورزشی جهان کرده است.
کمپین رؤیایی پاناسونیک برای المپیک ریو ۲۰۱۶ رویکردهای متفاوتی دارد تا بتواند مورد استقبال مخاطبین مختلف با سلایق متفاوت باشد.
بازی برای کاربران فیسبوک که به برندگان والپیپرهای محدود با عکس نیمار اهداء میشود. اینجا کلیک کنید.
برای اشتراکگذاری رؤیای خود و دریافت جواب مستقیم از نیمار اینجا کلیک کنید.
رویدادهای ورزشی مانند جام جهانی فوتبال و المپیکها از برترین موارد در حوزه تبلیغات و بازاریابی محسوب میشوند، زیرا مخاطبین بهدوراز هرگونه اعتقاد دینی و نژادی در کنار یکدیگر قرار میگیرند و به تماشای رقابتهای میپردازند و مسلماً حضور برندها در چنین رویدادهایی بسیار زیاد دیده میشود.