Take a fresh look at your lifestyle.

تاثیر ۳ عنصر مهم روی موفقیت صفحه فرود (تست)

0

Kiva

در مطلب قبلی‌ای که مربوط به بهینه‌سازی صفحه فرود منتشر کردیم، درباره تاثیر یک عکس روی صفحه فرود کمپانی هاب‎اسپات صحبت کردیم. در این مطلب سراغ یک صفحه فرود دیگر می‌رویم که روی آن با افزودن چند مورد، اتفاقات جالبی رخ داده است.

 

این صفحه فرود به یک کسب‌وکار اینترنتی تعلق دارد که به مخاطبان خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند با به کمک یک سری حامی مالی و پول قرض کردن از آنها، به اهداف خود برسند. این افراد می‌توانند صاحبان کسب‌وکارهای نوپا و افراد دانشجو باشند. در ادامه کمی وارد جزییات کمپین کیوا می‌شویم که چه اتفاقاتی برای صفحه فرود آن رخ داده‌است:

 

– چالش: چالش این کمپانی، این بوده که بتواند تعداد حامیان مالی را افزایش دهد. ولی سوال اصلی اینجا بوده که چگونه کیوا باید افراد را متقاعد می‌کرد که به تیم آنها اعتماد کنند و پول قرض دهند.

 

– راهکار: کیوا با توجه به اینکه اطلاعات مختصر و مفید، نمی‌توانند افراد را متقاعد کند که حامی مالی شوند، تصمیم گرفت که با تست یک صفحه فرود اطلاعات محور در برابر نسخه اولیه آن، حامیان را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر به دو نمونه پایین توجه کنید، متوجه می‌شوید که کیوا سه عنصر را به صفحه فرود خود اضافه کرده است که به شدت روی موفقیت این صفحه فرود تاثیر گذاشته‌اند.

1c1

نمونه اول

2c1

نمونه دوم

  1. آوردن FAQ یا همان پاسخ به سوالاتی که بیشتر پرسیده شده‌اند.
  2. مطالبی که به صورت گزارش‌های مطبوعاتی در رسانه‌های معتبر منتشر شده‌اند که مشخصا حس اعتماد را افزایش می‌دهند.
  3. اضافه کردن آمار و ارقامی از نشان می‌دهد این سرویس معتبر است و مدتی فعال بوده و حامیان می‌توانند به آسودگی اعتماد کنند.

 

نتایج: اضافه شدن اطلاعات مذکور در پایین نسخه اول صفحه فرود باعث شد که تعداد حامیان، حدود ۱۱.۵% افزایش پیدا کند که مقدار بسیار قابل توجهی به حساب می‌آید و در انتها، به خاطر این A/B تست، کمپین موفق شده‌است.

 

*شما اگر جای کیوا بودید چه تصمیمی برای صفحه فرود خود می‌گرفتید؟ البته با توجه به اینکه مخاطب ایرانی به خواندن مطالب علاقه نشان نمی‌دهد!

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ