Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری همایش روابط عمومی های شهرستان آمل

0


همایش روابط عمومی های شهرستان آمل ۲۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه شمال برگزار میشود

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از پایگاه خبری هراز نو :معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه روابط عمومی پلی میان یک سازمان و مخاطبان آن است عنوان کرد: روابط عمومی مجموعه ای از اقدامات و تلاشهای حساب شده ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروههایی که با سازمان در ارتباط اند انجام می دهد.

احمد منفرد با اشاره به اهمیت بخش روابط عمومی در ادارات اظهار داشت : با توجه به عدم انسجام  کافی و ارتباط میان روابط عمومی ها در سطح شهرستان اخیرا به این فکر افتادیم تا این تعامل رابین دستگاهها و ادارات ایجاد کنیم .

وی با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی چندان مستقیم و ملموس نیست تصریح کرد:کار روابط عمومی می تواند برای ساختن روابط تفاهم آمیز با کارکنان و مشتریان و عموم مردم به کار رود و هر سازمان خوب باید دارای یک روابط عمومی شایسته باشد تا بتواند فعالیت های سازمان را به خوبی در معرض عموم قرار دهد و موفق باشد.

منفرد با اشاره به نقش بسیار مهم روابط عمومی در سازمانها  عنوان کرد: ما سعی داریم به جایگاه این نهاد در سازمانها بیشتر بپردازیم و از طرفی بین روابط عمومی ها یک شورایی تشکیل دهیم تا این تعامل بین ادارات و سازمانها را تسهیل ببخشیم .

فرماندار با تقدیر از تقبل میزبانی همایش روابط عمومی در دانشگاه شمال آمل اعلام کرد : این همایش  ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه شمال برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل بابیان اینکه ارائه چهره ی واقعی و شفاف سازمانها به مشتریان از وظایف مهم روابط عمومی هاست افزود باید به روابط عمومی حرفه ای به دیده ی یک عضو و یک لازمه در هر سازمان نگریسته شود

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ