Take a fresh look at your lifestyle.

تهیه بولتن داخلی

0

پرسش: مدیر سازمانی هستم که قصد راه‌اندازی بولتن داخلی را در سازمان دارد؛ با توجه به این موضوع از نظر شما چه سازوکار مدیریتی را برای این بولتن خبری باید اتخاذ کرد و بیشتر روی چه نوع محتوایی در این بولتن خبری سرمایه‌گذاری‌هایی را باید انجام داد؟

پاسخ کارشناس: با توجه به توضیحاتی که شفاهی عرض کردید، سازمان شما یک سازمان اقتصادی است و با توجه به نوع کسب‌وکارتان و گستردگی سازمان شما، پیشنهاد می‌شود ابتدا به صورت فصلی و در ادامه کار به صورت ماهنامه بولتن خبری را منتشر کنید. 

واحد روابط عمومی سازمان نیز در این بولتن خبری بسیار می‌تواند موثر باشد. از طرفی شما می‌توانید برای شروع کار با یکی از مؤسسات مطبوعاتی تعامل کرده و در ابتدای کار وظیفه ایجاد این بولتن خبری را برون‌سپاری کنید.  به صورت کلی پیشنهاد می‌شود با توجه به تغییر سیاست‌های کلی کشور، تأثیرات این تغییرات مدیریتی و سیاسی را در سازمان خود بررسی کنید؛ این موضوع باعث می‌شود سازمان شما همگام با تغییرات محیطی کشور پیش رود و خود را به‌روز‌رسانی کند.

به‌عنوان نمونه شما می‌توانید شرایط اقتصادی فضای پسابرجام را در واحد‌های سازمان خود بررسی کنید، مثلا با ورود سرمایه‌گذاران خارجی سازمان شما چه برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی‌هایی را در این حوزه اتخاذ می‌کند. این موضوع باعث می‌شود همواره مدیران سازمان شما نسبت به تغییرات محیطی حساس باشند و این موضوع را پیگیری کنند. در این میان باید شرایطی را اتخاذ کنید که کارمندان سازمان این بولتن خبری را مطالعه کنند و این موضوع قطعاً می‌تواند در آموزش کارمندان سازمان شما نیز بسیار مثمر ثمر واقع شود چون باید در این بولتن خبری مباحث آموزشی و کاربردی مطرح شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ