Take a fresh look at your lifestyle.

برنامه‌های مک‌ دونالد برای رشد و پیشرفت در آسیا

0

مک دونالد در پی کشف شرکایی استراتژیک برای پیشرفت و توسعه بازار‌هایی با ظرفیت بالا یعنی چین، کره و هنگ کنگ است. مک دونالد اخیرا از تصمیم خود برای شناسایی شرکای استراتژیکی خبر داده است که ضمن کشف پتانسیل رشد در بازار‌های مهم آسیا در راستای عمل به برنامه‌های توسعه شرکت، به این بازار‌ها ارزش می‌بخشد. این شرکت در پی کشف شرکایی است که با افزایش مزیت‌های رقابتی و منابع مختلف به اخذ تصمیمات محلی و سرمایه‌گذاری بیشتر در زمینه توسعه و نوسازی رستوران خواهند پرداخت.

به گفته استیو ایستربروک، رئیس و مدیرعامل مک دونالد، آسیا فرصتی قابل توجه برای ترکیب استاندارد‌های کیفی جهانی با دیدگاه‌ها و تخصص‌های محلی به شمار می‌رود. نزدیکی بیشتر با مشتریان، موجب تسریع روند رشد در بازار‌های گوناگون خواهد شد.

مک دونالد هم اکنون در میانه راه تغییر کسب و کار خود و اتخاذ رویکردی استراتژیک و متفکرانه برای بالا بردن امکان رشد و پیشرفت در سرتاسر جهان قرار دارد. این قبیل فعالیت‌ها مبتنی بر اقدامات جدید شرکت ضمن توسعه مالکیت محلی، شرایط مناسب را برای تصمیم‌گیری سریع‌تر و پیشرفت رستوران به وجود می‌آورد. به گزارش‌ام بی‌ای نیوز، در مجموع بیش از ۲۸۰۰ شعبه رستوران مک دونالد در چین، هنگ کنگ و کره تأسیس شده‌اند که اکثریت‌شان متعلق به این شرکت هستند.

این کشور‌ها در حلقه بازار‌های مک‌دونالد با بالا‌ترین نرخ رشد قرار دارند و صاحب سریع‌ترین روند تأسیس شعبه و بیشترین پتانسیل امتیاز هستند. مک دونالد قصد دارد در پنج سال آینده بیش از ۱۵۰۰ رستوران در چین، هنگ کنگ و کره را راه بیندازد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ