Take a fresh look at your lifestyle.

جذب مشتری برای ویلا

0

پرسش: صاحب تعدادی ویلا در شهرهای شمال کشور هستم که در طول سال این ویلاها را در اختیار مسافران قرار می‌دهیم اما به جرات می‌توان گفت بیشتر روزهای سال این ویلاها خالی از مسافر است و صرفا در روزهای شلوغ و تعطیل مسافرانی جذب این ویلاها می‌شوند. با توجه به این موضوع از نظر شما در راستای جذب مشتریان و پر کردن روزهای خالی چه اقداماتی را باید انجام داد؟

پاسخ کارشناس: به‌صورت کلی شما باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در راستای جذب گردشگران داشته باشید تا بتوانید در بیشتر روزهای سال مسافرانی را جذب کنید. پیشنهاد می‌شود در ابتدای فعالیت وب‌سایتی را برای خود راه‌اندازی کرده و از تمام این ویلاها عکس‌های جذابی در آن بگذارید و توضیحاتی را در مورد آنها بدهید.

می‌توانید قیمت اجاره هر یک از ویلاها را در این سایت قرار داده و سیستمی را طراحی کنید که مسافران بتوانند به‌صورت آنلاین ویلاها را رزرو کنند. از طرفی می‌توانید در روزهایی که مسافران کمتری به شمال کشور مسافرت می‌کنند، تخفیف‌هایی را برای ویلاهای خود در نظر بگیرید و پیشنهاد‌های جذابی را به آنها بدهید. در این میان شما با توجه به گستردگی فعالیت‌های خود می‌توانید با برخی آژانس‌های مسافرتی نیز تعامل و همکاری‌هایی داشته و در صورت جذب مشتری به آنها پورسانت‌هایی بدهید.

یکی دیگر از اقداماتی که می‌توانید انجام دهید این موضوع است که در شبکه‌های اجتماعی نیز حضور پیدا کنید؛ به‌عنوان نمونه صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی را راه‌اندازی و ویلاهای خود را در آن با استفاده از پیام‌های تبلیغاتی مناسب تبلیغ کنید. به‌صورت کلی باید استراتژی بازاریابی مناسبی را در این خصوص اتخاذ کنید و در تلاش باشید با استفاده از تخفیف‌های مختلف مسافران را ترغیب به استفاده از ویلاهای خود کنید.

یکی دیگر از اقداماتی که شما می‌توانید انجام دهید، تعامل با رستوران‌های محلی است؛ به‌عنوان نمونه با یکی از رستوران‌هایی که غذای محلی را به مشتریان ارائه می‌دهد، قرارداد بسته و غذای محلی را در ویلاهای خود به مسافران ارائه دهید. می‌توانید روی این موضوع تبلیغاتی را انجام داده و از این طریق نیز مشتریان خود را ترغیب کنید.

به‌صورت کلی با توجه به انبوه ویلا و هتل‌ها در شمال کشور و رقابت شدیدی که بین آنها برقرار است باید در تلاش باشید پیشنهاد‌های جذابی را به مسافران دهید، چون برخی مخاطبان ایرانی اگر متوجه شوند که می‌توانند با قیمت پایینی در روزهای غیر‌تعطیل سال به شمال کشور سفر کنند، قطعا اگر مشکل مرخصی و… نداشته باشند، از این موضوع استقبال می‌کنند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ