Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی هتل

0

 

پرسش: به تازگی هتل کوچکی را در شهر شیراز راه‌اندازی کرده‌ام و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز قصد داریم خدمات خود را گسترده کرده و گردشگران بیشتری را جذب هتل کنیم، از نظر شما در راستای معرفی این هتل تازه تاسیس چه اقداماتی را می‌توان انجام داد؟

پاسخ کارشناس: با توجه به این موضوع که هتل شما در ابتدای فعالیت خود است و مخاطبان آن را نمی‌شناسند، باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در راستای تبلیغات انجام داده و به درستی نام هتل را به مخاطبان معرفی کنید. یکی از اقداماتی که می‌توان در این راستا انجام این موضوع است که شما با یکی از آژانس‌های گردشگری تعامل کرده و این تعامل به نحوی باشد که آژانس‌های مسافرتی ترغیب به همکاری با هتل شما شوند.

از طرفی می‌توانید با برخی از سایت‌های داخلی که در حوزه رزرو هتل مشغول به کار هستند ارتباط برقرار کرده و تعاملی را نیز با آنها داشته باشید، چون برخی از این سایت‌های صرفا هتل را برای گردشگران رزرو می‌کنند و در ایام نوروز با توجه به شلوغ شدن و تعدد مسافران، می‌توانید با استقبال مسافران مواجه شوید.در این میان می‌توانید تبلیغات هدفمندی را در برخی از کانال‌های رسانه‌ای انجام دهید و با توجه به نوع هتل و قیمت آن می‌توانید از رسانه‌های دیجیتال و مکتوب استفاده‌های بسیار زیادی را انجام دهید.

یکی دیگر از اقداماتی که باید حتما بر آن تمرکز کرد این موضوع است که از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد، چون در حال حاضر مخاطبان به راحتی می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی به اطلاعات مناسبی دسترسی پیدا کنند. به‌عنوان نمونه کانال تلگرامی را راه‌اندازی و لینک این کانال را در برخی دیگر از کانال‌های دیگر تبلیغ کنید، البته این موضوع مستلزم این است که شما وب سایت مناسبی را در این راستا طراحی کرده باشید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ