Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری دوره آموزشی روبط عمومی های نوسازی مدارس استان ها در زاهدان

0


با حضور مدیران کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان، روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس استان های کشور، دوره آموزشی بحران و راهبردهای عملی در روابط عمومی، در زاهدان آغاز شد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان، در این گردهمایی ابتدا راشکی مدیر کل نوسازی مدارس استان با اشاره به گستردگی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این استان پهناورترین خطه از میهن اسلامی است که با شرایط آب و هوایی ۴ فصل در یک موقعیت زمانی از شرایط خاصی بهره مند بوده و فاصله بین شهرهای آن بالغ بر ۲۰۰ کیلومتر است.راشکی با اشاره به ایمن سازی ۴ هزار کلاس درس طی ۱۰ سال اخیر گفت: روند تخریب و بازسازی مدارس در این استان بسیار سریع و هرساله حدود ۵۰۰ کلاس درس در مقابل خطرات غیر مترقبه بهسازی می شوند و در حال حاضر نیز ۳۸۰ باب پروژه با ظرفیت ۱۶۵۰ کلاس درس در حال اجراست که بیانگر روند مدرسه سازی در سطح کشور است.

در ادامه امیر عزیزی مدیر روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به تعاریف متعدد اندیشمندان از مقوله تبلیغات گفت: متداول ترین تعریف از این مقوله نفوذ در بین گروه های اجتماعی و سیاسی و تاثیر در اندیشه های آنان است که از دوران قرون وسطی تا کنون به شیوه های مختلف اعمال شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: طی ۱۷ سال اخیر روند برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز رو به رشد بوده و نیکوکاران بنابر تعهدات اخلاقی خود در امر مدرسه سازی مشارکت نمودند اما با این وصف با تبلیغات رسانه ای می توان این مشارکت را افزایش داد.

عزیزی یادآور شد وضعیت کمی و کیفی سایت سازمان در حد مطلوبی نیست و می طلبد که همکاران به بعد فنی خبرها توجه بیشتری نمایند.

وی ارزیابی روابط عمومی ها را در نمیمه اول سال جاری محدود ۲۰ مورد از ادارات کل دانست و افزود: گویا بقیه استان ها این ارزشیابی را جدی نگرفته بودند که برای این گروه نمره ۵۰ و جهت شرکت کنندگان در ارزیابی نمرات ۸۵ تا۱۰۰ منظور گردید تا در ارزیابی نیمه دوم موثر واقع گردد.توجه به فضای مجازی، ساخت کلیپ و ارسال مطالب مجله ویژه جشنواره و همچنین همکاری با مجری برنامه صبح بخیر ایران جهت تهیه گزارش از جشنواره های استانی از جمله موارد مورد تاکید در این گردهمایی بود.

گفتنی است این دوره آموزشی با مباحث بحران در روابط  عمومی و راهبردهای عملی در این حوزه طی دو روز به میزبانی اداره کل نوسازی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می گردد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ