Take a fresh look at your lifestyle.

ویدیوهای آموزشی به مناسبت روز آموزش دیجیتال

0

blogad

با رشد بی‌سابقه‌ی تنوع ابزارهای دیجیتال ، نرم‌افزارها و برنامه‌های تلفن همراه که هرروز نسخه‌های جدیدی از آن‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ به روز ماندن و به قولی از قافله عقب نماندن، کار سختی است.

روز آموزش دیجیتال، فعالیتی در جهت گسترش دست‌یابی به دانش دیجیتال، با کیفیت بالا برای همه، در هر جای دنیاست.

این ایونت از سال ۲۰۱۲ هر ساله برگزار شده و درتمام مدارس آمریکا در این روز استفاده از جدید‌ترین ابزار‌ها  و علوم دیجیتال آموزش داده می‌شود.

امسال به مناسبت پنجمین سالگرد این رویداد، در سراسر دنیا مراسم‌های مختلفی برگزار شد که از مهم‌ترین آن‌ها پخش یک وب‌کست زنده بصورت آنلاین از شبکه‌های مختلف بود.

روز آموزش دیجیتال در ایران

خوشبختانه امروزه در ایران هم این رویداد ها توسط برخی جدی گرفته می‌شود. به عنوان مثال فرانش که یک پلت‌فرم آموزش‌های ویدیویی است به مناسبت این رویداد یک بازی طراحی کرده بود که طی آن ۳۰ درصد تخفیف برای خرید ویدیوها به کاربران هدیه می‌شد.

همچنین یوتایپ که وبسایتی برای آموزش سریع تایپ کردن است؛ به مناسبت این روز به مدت یک هفته به کاربرانی که  کد digitallearningday  را زمانثبت‌نام

وارد می‌کردند،  ۳۵ درصد تخفیف در نظر می‌گرفت.

چند نفر از پرسنل اینتورک نیز  در روز آموزش دیجیتال ویدیو هایی  ظبط کردند و در آن مباحثی را در رابطه با زمینه کاری خودشان آموزش دادند. این ویدیوها در کانال آپارات اینتورک قرار گرفت واز طریق لینک‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد؛ می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

 

۱.کارگاه آموزشی “المیرا جمالیان” برای روز آموزش دیجیتال

در این ویدیو امی راجع به بازاریابی در رسانه های اجتماعی صحبت می کند و عواملی را که قبل از تولید محتوا و پس از آن باید مورد بررسی قرار گیرد را ارائه می دهد.

لینک ویدیو در آپارات

 

۴.کارگاه آموزشی “بهرام شمشیری” برای روز آموزش دیجیتال

در این ویدیو بهرام به تفاوتهای دو پایگاه داده “OLTP” و “OLAP” می پردازد و کاربردهای این دو را با هم مقایسه می کند.

   -2لینک ویدیو در آپارات

 

۳.کارگاه آموزشی “امین مولوی” برای روز آموزش دیجیتال

در این ویدیو آموزشی امین نکاتی جالب در مورد ترکیب بندی رنگ و راهکارهایی که به دیده شدن محتوای تصویری شما در فضای مجازی کمک می کند را عنوان می کند و با معرفی پدیده “Banner blindness” ، راهکارهایی برای مقابله با آن ارائه می دهد.

   -3

لینک ویدیو در آپارات

 

۲. کارگاه آموزشی “نیما مبارکی” برای روز آموزش دیجیتال

نیما در این ویدیو نحوه قرار دادن کدهای اسکریپت در وردپرس را آموزش می دهد و  به عنوان تمرین  چند بنر تبلیغاتی را در جایگاه های مختلف روی وب سایت نمایش دهنده امتحان می کند.

   -4

لینک ویدیو در آپارات

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ