Take a fresh look at your lifestyle.

نصب ۱۶ بیلبورد تبلیغاتی در ورودی های استان سمنان

0

 

مدیر-کل-میراث--فرهنگی-،-صنایع--دستی-و-گردشگری-استان-سمنان

 

مدیر کل میراث‌ فرهنگی ، صنایع‌ دستی و گردشگری استان سمنان از نصب ۱۶ بیلبورد تبلیغاتی در ورودی های این استان برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خبر داد .
حسین خواجه‌ بیدختی ، با بیان اینکه این بیلبوردهای تبلیغاتی با هدف معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان سمنان نصب شده اند ، افزود : استان سمنان دارای هشت شهرستان است که در ورودی هر شهرستان از سمت شرق و غرب دو بیلبورد معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ، نصب شده است .
وی با تاکید بر اینکه یکی از روش‌های مناسب اطلاع‌رسانی به مسافران و گردشگران به ویژه در ایام نوروز ، معرفی جاذبه‌ها از طریق تبلیغات محیطی و بیلبورد است ، گفت : در این راستا در ۱۷ تابلوی جاده‌ای نیز شماره ۰۹۶۲۹ (شماره اطلاع رسانی گردشگری) درج شده است .
بیدختی یکی دیگر از روش های معرفی استان سمنان در ایام نوروز را انتشارات در قالب : کتاب، بروشور، پوستر و… عنوان کرد و افزود : بر این اساس ، میزان انتشارات استان سمنان ویژه ایام نوروز به ۳۰۰ هزار نسخه رسیده است .
وی اجرای تورهای رایگان یک روزه ، اجرای برنامه‌های خاص برای جذب کودکان در زمینه آشنایی با میراث فرهنگی و انجام تبلیغات محیطی مناسب را از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام نوروز عنوان کرد .
گفتنی است ، بیش از ۱۵ میلیون مسافر و زائر حرم مطهر رضوی در ایام نوروز از استان سمنان به دلیل قرار داشتن در مسیر تهران – مشهد عبور می‌کنند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ