نگاهی به کارگاههای آموزشی برگزار شده در هشتمین جشنواره وب و اپ ایران
طبق روال دورههای گذشته جشنواره وب و اپ ایران، خیلی از متخصصانی که در زمینههای مختلف به خصوص بازاریابی دیجیتال و کسبوکارهای نو پا به فعالیت میپردازند ارائههایی به صورت جدانه داشتند. در ادامه نگاهی به این ارائهها میاندازیم.
– توسط بهرام شمشیری:
بهرام که در زمینه Big Data به فعالیت میپردازد در ارائه خود در مورد روند اینکه چگونه در فضای آنلاین جای پای خود را میگذاریم، صحبت کرد و همچنین یادآور شد که چگونه از این اطلاعات میتوان استفاده کرد.
– توسط آرش خسرویان:
ارائه آرش در مورد تجربه خودش در زمینه تولید محتوا توسط مخاطبان بود و در آن نمونههایی آورده بود که از کمپینهای موفق خارجی و ایرانی بودند. در این ارائه اطلاعاتی آورده شده که پایه قضیه را برایتان مشخص میکند.
– Key moments of opportunity through your customer journey توسط المیرا جمالیان:
المیرا که هم در حوزه محتوا و هم رابط کاربری فعال است، در مورد لحظات مهمی صحبت کرد که در طول مسیر مشتری شما میتوانند موقعیت ایجاد کنند.
– Campaign Planning توسط حسام اسعدی:
حسام اسعدی که در زمینه مدیریت پروژه به فعالیت میپردازد، با آورد یک سری اطلاعات جهانی نیز اهمیت برنامهریزی کمپین را یادآور شد و سپس مراحل برنامهریزی کردن یک کمپین را آورد که برای افرادی که میخواهد یک کمپین طراحی کنند مفید خواهد بود.
– SEO Ranking-Factors توسط فرید اسدی
فرید اسدی که متخصص سئو و آنالیز است بیشتر روی تازههای بهینهسازی موتورهای جستجو تمرکز کرد. بواسطه رعایت این موارد مهم، مشخصا میتوانید وضعیت بهتری برای سئوی وبسایت خود ایجاد کنید.
– Email Marketing توسط فرهاد بهشتی
فرهاد بهشتی در اول ارائه خود یک سری اطلاعات جهانی درباره بازگشت سرمایه بازاریابی ایمیلی آورد و سپس روشهایی را برای افزایش تعداد مشترکین آورد که مشخصا میتوانند بسیار مفید واقع شوند.