Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات انتخابات در تهران با حضور ۳۰ هزار کارگر پاکسازی شد

0

معاون-خدمات-شهری-شهرداری-تهران

 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ، اعلام کرد : ۳۰ هزار کارگر در شب گذشته برای پاکسازی شهر از تبلیغات محیطی انتخابات تا صبح بیدار ماندند .
مجتبی عبدالهی با ابراز گلایه از اینکه با وجود در خواست های مکرر از نامزدهای انتخاباتی برای رعایت نصب تبلیغات در محل های مناسب ، شاهد عدم رعایت این موضوع بوده ایم ، گفت : همزمان با پایان یافتن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ، تمامی شهرداران مناطق ، معاونین خدمات شهری ، شهرداران نواحی در کنار نیروهای مدیریت پسماند ، زیباسازی ، فضای سبز و بوستان‌ها ، اداره کل خدمات و عوامل نظارتی به همراه تمامی پیمانکاران رفت و روب شهر در سطح شهر به صورت آماده باش بودند تا با حضور بیش از ۳۰ هزار کارگر شست و شو و جمع آوری و نظافت تبلیغات انجام گردد .
وی ادامه داد : متاسفانه با وجود درخواست های مکرر مدیریت شهری باز هم شاهد آن بودیم که بسیاری از پوسترها و برچسب ها در محل بنرها و فضای های تبلیغاتی نصب نشده بود .
معاون خدمات شهری شهرداری تهران ، خاطر نشان کرد : شب گذشته نیروهای شهرداری تهران بسیاری از تبلیغات انتخاباتی را از ایستگاه های اتوبوس ، دیوارهای شهر ، زیر پل های اتوبان ها و حتی تابلوهای راهنمایی شهر در حالی جمع آوری کردند که به جز با شست و شو ، راهی باقی نمانده بود .
عبدالهی در پاسخ به این پرسش که آیا کاندیداهای انتخابات در هزینه پاکیزگی شهر سهیم می شوند، اظهار کرد : در این باره شهرداری تهران درخواست هایی داده است اما تاکنون این کار انجام نشده است .
وی با ابراز خرسندی از اینکه فضای مناسبی همزمان با پایان یافتن انتخابات به تهران بازگشته و آرامش بصری در شهر حاکم است ، گفت : با توجه به آغاز طرح استقبال از بهار، تلاش کردیم خانه تکانه خوبی در شهر انجام دهیم با این حال اگر شهروندان هنوز در نقطه ای از شهر با تبلیغات انتخاباتی در محل های غیر مجاز مواجهند می توانند نقاط مورد نظر را طی تماس با ۱۳۷ به شهرداری تهران اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به جمع آوری آن ها اقدام شود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ