Take a fresh look at your lifestyle.

هویت بصری و بسته بندی محصولات Bronuts / استودیو One Plus One

0

 

بروناتس نام یک برند محصولات غذایی ست که بصورت تخصصی به تولید و عرضه ی نوشیدنی‌های قهوه و نسکافه بهمراه شیرینی‌های دونات می پردازد. اداره کنندگان این مجموعه سعی کرده‌اند در کمال سادگی، خلاقیتی در ارائه محصولات غذایی ایجاد نمایند.

فروشگاه بروناتس (Bronuts) در منطقه Exchange District در وینیپگ کانادا واقع شده است و طیف مشتریان آن بسیار گسترده بوده و از اقشار مختلف مردم هستند. این مجموعه شامل متخصصان جوان و مبتکری است که در صنایع مختلف فعالیت داشته‌اند و بصورت گروهی اقدام به راه اندازی یک کافی شاپ متفاوت کرده‌اند. آنها برای طراحی هویت بصری و بسته بندی محصولات خود نیاز به یک نشان متفاوت و جذاب داشتند که بتواند توجه مخاطبین را به فعالیت اصلی بروناتس جلب نماید.

از آنجایی که فعالیت این مجموعه به سادگی هر چه تمام تر در تولید دو نوع ماده غذایی منحصر می گردد، بهترین راه حل برای تولید هویت بصری آن، پرداختن به یک ایده‌ی ساده است. ایده‌ای ساده و در عین حال هوشمندانه که بتواند در اولین برخورد با نگاه مخاطب، پیام اصلی برند را بازگو نماید. اما پیام اصلی چیست؟ اینکه مشتری متوجه گردد در این محل دو نوع خوراکی عرضه می‌گردد و آن دو ماده خوراکی کافی و دونات هستند.

استودیو و آژانس تبلیغاتی وان پلاس وان (One Plus One) در رسیدن به یک ایده هوشمندانه و ساده برای این برند خوراکی تا حد زیادی موفق عمل کرد. آنها با استفاده از دو حرف o   و u نمادهای مورد نیاز بروناتس را خلق کردند. طراحی لوگو در ساده ترین و گویاترن حالت ممکن انجام شد و سپس در تمامی اجزای بروناتس یعنی منوها، لیوان‌ها، بسته بندی شیرینی‌ها و … جای گرفت تا بتواند هرچه بیشتر با چشم مخاطبان درگیر شود و در ذهن آنها جای گیرد.

تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید مربوط است به طراحی لوگو، طراحی بسته بندی‌های و فضای داخلی محصولات غذایی بروناتس.
OPO__Bronuts (2)OPO__Bronuts (3)OPO__Bronuts (4)OPO__Bronuts (5)OPO__Bronuts (6)OPO__Bronuts (7)OPO__Bronuts (8)OPO__Bronuts (9)OPO__Bronuts (10)OPO__Bronuts (11)OPO__Bronuts (12)OPO__Bronuts (13)OPO__Bronuts (14)OPO__Bronuts (15)OPO__Bronuts (16)OPO__Bronuts (17)OPO__Bronuts (18)OPO__Bronuts (19)OPO__Bronuts (20)OPO__Bronuts (21)OPO__Bronuts (22)هویت بصری و بسته بندیهویت بصری و بسته بندیهویت بصری و بسته بندیOPO__Bronuts (26)OPO__Bronuts (27)OPO__Bronuts (28)هویت بصری و بسته بندیهویت بصری و بسته بندیهویت بصری و بسته بندی

веб консалтинг

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ