Take a fresh look at your lifestyle.

تلاش کردن اصلاح طلبان و حامیان دولت به لیست واحد

0

 

تلاش کردن اصلاح طلبان و حامیان دولت به لیست واحد

 

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه علاقه داریم اصلاح‌طلبان حضور پررنگ در مجلس شورای اسلامی داشته باشند، گفت: با این وجود اولویت‌ها این است که مجلس از اختیار تندروها خارج شود.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ما به کشور علاقه داریم و می‌خواهیم مشکلات حل شود بنابراین معتقدیم مجلس باید در اختیار افراد معتدل، اخلاق‌مدار، قانونگذار و کارشناس قرار بگیرد و از اختیار تندروها خارج شود.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا پس از بررسی صلاحیت‌ها این امکان وجود دارد که اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به لیست مشترکی برسند، گفت: هنوز در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است، ولی تلاش می‌کنیم که اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به لیست واحدی برسند.

کاشفی در واکنش به ردصلاحیت اصلاح‌طلبان در هیات نظارت اظهار کرد: این ردصلاحیت‌ها ممکن است بر میزان مشارکت تاثیر بگذارد. امیدواریم شورای نگهبان به این مساله توجه کند که اگر دنبال انسجام و وحدت ملی هستیم، باید کاری کنیم که امیدواری مردم حفظ شود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه برای اینکه برجام به نتیجه مطلوب برسد باید پشتیبانی مردم ادامه داشته باشند، افزود: امیدوارم رئیس‌جمهور همانطور که اشاره کرده‌اند، به رایزنی با شورای نگهبان بپردازند تا این مشکل حل شود. اصلاح‌طلبان دنبال انتخاباتی با مشارکت بالا هستند. ما می‌گوییم همه برای انتخابات بیایند ولی باید نمایندگان مردم هم در انتخابات حضور داشته باشند تا مردم به آنها رای دهند.

این فعال سیاسی در پایان افزود:ما اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود باید همدلی و انسجام ایجاد کنیم، اما اگر امید مردم به یاس تبدیل شود، ضرر می‌کنیم.

 

парфюмерия дешево купитьcar cover jaguar xk150Lexusцена на экшн камеру

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ