Take a fresh look at your lifestyle.

پیوند دهه فجر و انتخابات فضای همدلی را تقویت می‌کند

0

 

_PhotoA

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: پیوند دهه فجر و انتخابات با محوریت این دهه شرایط و فضا برای همدلی و همگرایی را تقویت می‌کند.
خبرگزاری فارس: پیوند دهه فجر و انتخابات فضای همدلی را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد احمدی‌پور پیش از ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه فعالیت‌ها به روال منطقی در حال پیشرفت است اظهار کرد: دهه فجر امسال اجرای برنامه‌ها با توجه به حساسیت‌ها نیاز به دقت بیشتری دارد.

وی به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود برنامه‌ریزی مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر گیلان پیوند منطقی با انتخابات داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزاری انتخاباتی پر شور را از اهداف نظام اسلامی و مقام معظم رهبری خواند و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شود.

احمدی‌‌پور با بیان اینکه پیوند دهه فجر و انتخابات با محوریت این دهه شرایط و فضا برای همدلی و همگرایی را تقویت می‌کند، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران برگزار می‌شود و برنامه‌های ستاد دهه فجر گیلان با برش شهرستانی در حال انجام است.

*برگزاری ۳۷ محفل قرآنی دهه فجر در گیلان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور به برنامه‌های کمیته قرآنی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اشاره کرد و گفت: به مناسبت سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۷ محفل انس با قرآن در مناطق مختلف گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری با بیان اینکه چهره‌های قرآنی گیلان در دهه فجر امسال تجلیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: دیدار استادان و تشکل‌های قرآنی با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان از برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه فجر است.

وی از برگزاری مسابقه اذان هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و یادآور شد: همایش «قرآن و انقلاب اسلامی» از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، برگزاری مسابقات قرآنی و دیدار با شاهدان حادثه منا را از دیگر برنامه‌های کمیته قرآنی و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان عنوان کرد.

به گزارش فارس، مسئولیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به عهده خبرگزاری فارس است.

индексировать сайт в гуглеколлекции антиквариатакомпании сша автоavent видеоняня

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ