Take a fresh look at your lifestyle.

انتشار کتاب «تبلیغات؛ ایده تا اجرا»

0

کتاب «تبلیغات؛ ایده تا اجرا» نوشته معصومه نصیری منتشر شد.

به گزارش یاقوت به نقل از ایسنا، تاریخچه تبلیغات، مبانی و اصول تبلیغات، هدف از تبلیغات چیست؟، بودجه‌بندی تبلیغات، همه چیز درباره پیام تبلیغاتی، جاذبه‌ در پیام‌های تبلیغاتی، تکنیک‌های اجرای تبلیغ، رسانه‌، کمپین‌های تبلیغاتی، انواع تبلیغ، اخلاق در تبلیغات، زیرآستانه حسی؛ روشی نوین در تبلیغات، موسسات تبلیغاتی، سواد بصری چیست؟، و آیین‌نامه تاسیس و نظارت بر نحوه کار و فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، بخش‌های مختلف این کتاب هستند.

 

«تبلیغات؛ ایده تا اجرا» در ۱۲۶ صفحه، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۵۰۰۰ تومان در انتشارات آموزشی تالیفی ارشدان به بازار عرضه شده است.

نویسنده در مقدمه کتاب نوشته است: «بشر امروزی توسط «تبلیغات» محاصره شده است و نگاهی به حجم انبوه پیام‌های تبلیغی دریافتی توسط هر فرد نشانگر این است که افراد جامعه گاهی بدون این‌که وارد پروسه انتخاب و گزینش شوند، در معرض پیام‌های گوناگون تبلیغی قرار می‌گیرند و بسیاری از مواقع نیز تحت تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم آن‌ها، وادار به عمل می‌شوند. تبلیغات به عنوان علمی چندوجهی به قدری دارای تأثیر و نفوذ است که می‌توند چارچوب فکری، الگوی رفتاری، نظام ارزشی و شیوه تعامل مردم با محیط و دیگران را تحت تأثیر قرار دهد… کتاب پیش رو به طور خلاصه سعی بر آن داشته است علاقه‌مندان به کسب دانش در زمینه تبلیغات را با اصول اولیه آشنا کرده و با بیان آن‌چه در گام نخست برای ورود به این عرصه لازم است، در نظم‌دهی ذهنی در این زمینه کمکی کرده باشد. این کتاب قطعا دارای نقاط ضعف فراوانی است اما کوشش شده است مخاطب را در کوتاه‌ترین زمان با مفاهیم ابتدایی «فن» و «هنر» تبلیغات آشنا کند. تبلیغات به معنای واقعی کلمه هم هنر است و هم فن و کسی که وارد این عرصه می‌شود باید باهوش، خلاق، صبور، روانشناس و جامعه‌شناس باشد.»

продвижение сайта банкапокрывало Mercedes-Benzтурагентства украиныvisite site

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ