Take a fresh look at your lifestyle.

دستگاه کره گیری پسته کاراپرس

یکی از محصولات بسیار کاربردی کاراپرس دستگاه کره گیری پسته است. این دستگاه گرچه به نام کره پسته معرفی شده است، ولی قادر به کره گیری از تمام دانه های روغنی می باشد. به لحاظ ظرفیت ورودی و اندازه و کاربری آن، انواع مختلفی دارد که هر یک برای منظور خاصی کاربرد دارد. انواع دستگاه ها، در کاربردهای فروشگاهی، کارگاهی، مغازه و صنعتی به فروش می رود. لذا بر اساس نیاز دستگاه مورد نظر خریداری می گردد.

چرا دستگاه کره گیر پسته کاراپرس را انتخاب کنم؟

دلیل اول: نوع پرس این دستگاه از نوع پرس سرد است. در این روش هیچ گونه حرارتی در فرایند کره گیری اعمال نمی شود و خواص دانه ها کاملا محفوظ می ماند و عطر و طعم کره بسیار خوش طعم و دلپذیر خواهد بود.
دلیل دوم: نوع پرس ماردونی می باشد. در این روش کره ها به بهترین نحو تبدیل به کره می شوند و به هیچ عنوان بوی نامطبوع در کره نخواهد بود. کره کاملا سالم و ارگانیک بوده و نوع پرس آن به بهترین روش می باشد.

دلیل سوم: قدرت موتور، یکی دیگر از دلایل انتخاب این دستگاه است. قدرت موتور بالا و بهینه از مزایای ویژه این دستگاه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید با فروشندگان شرکت کاراپرس تماس گرفته و اطلاعات دقیق و تکمیلی را دریافت نمایید.

دلیل چهارم: ظرفیت ورودی دانه در این دستگاه از 10 تا بیش از 150 کیلوگرم در ساعت، بر اساس نوع دستگاه خریداری شده می باشد.

دلیل پنجم: تنوع بالای دانه های قابل کره گیری در این دستگاه. دستگاه کره گیر کاراپرس، قابلیت کره گیری از بادام زمینی، فندق، پسته، آفتابگردان، بادام درختی، نارگیل، کنجد و بسیاری از دانه های دیگر را داراست.

و ده ها دلایل دیگر اعم از استفاده آسان دستگاه، خدمات پس از فروش و گارانتی و غیره.

چرا کره پسته مصرف کنیم؟

کره پسته یکی از مواد غذایی محبوب و پرطرفدار است که مصرف آن در بسیاری از کشورها رایج است. این خوشمزه ی خوش عطر و رنگ، خواص و فواید زیادی دارد که شاید بسیاری از آنها را نمی‌ دانید. در ادامه به برخی از خواص کره پسته می‌ پردازیم:
1. کمک به حفظ سلامت قلب: جایگزین کردن کره پسته به جای چربی‌ های اشباع شده، می‌ تواند به حفظ سلامت قلب کمک کند.
2. منبع مواد مغذی: کره پسته دارای مقادیر زیادی ویتامین E، فیبر، پروتئین و مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم و روی است.
3. حفظ سلامت پوست: کره پسته به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از ویتامین E، که به عنوان یک آنتی‌ اکسیدان قوی عمل می‌ کند، می تواند شادابی پوست را تامین کند.
4. باعث کاهش وزن می شود: کره پسته شامل چربی‌ های سالم، فیبرها و پروتئین‌ های با کیفیت است که می‌ تواند به کاهش وزن افراد کمک کند.

5. کاهش التهابات بدن: ترکیباتی که در کره پسته وجود دارند، مانند روغن‌های اسیدهای چرب، می‌ توانند به کاهش التهابات بدن کمک کنند.
6. قابل استفاده در رژیم غذایی نباتی: کره پسته یک جایگزین عالی برای محصولات لبنی و سایر منابع پروتئین حیوانی می‌ باشد، از این رو برای افراد گیاهخوار و رژیم غذایی نباتی مناسب است.
7. قابلیت استفاده در غذاهای مختلف: در تهیه دسرها، شیرینی‌ ها و سایر غذاهای دیگر می توانید از کره پسته استفاده کنید تا علاوه بر خوشمزه تر کردن آن, منبع غذایی مفیدی برای شما باشد.
8. کنترل قند خون: مصرف پسته می‌ تواند به کنترل قند خون و پیشگیری از دیابت کمک کند.
9. بهبود سلامت چشم: پسته شامل مقادیر زیادی از ویتامین A است که باعث بهبود سلامت چشم می‌ شود و به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ های چشمی مانند کاتاراکت کمک می‌ کند.
10. مناسب برای کودکان به جای تنقلات ناسالم: کره پسته می تواند بهترین جایگزین برای صبحانه کودکان باشد. کره پسته خاصیت گرمی دارد و منبع انرژی بسیار مناسبی برای استفاده کودکان در صبح به حساب می آید.

با توجه به توضیحات داده شده و اطلاعات مربوط به دستگاه کره گیر پسته کاراپرس، چنانچه هر گونه پرسش فنی و یا اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر پسته داشتید، می توانید با کارشناسان فروش کاراپرس تماس حاصل فرمایید. کارشناسان به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان محترم می باشند. کاراپرس این افتخار را دارد که با ارائه خدمات پس از فروش در خدمت خریداران محترم خود باشد.

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.