Take a fresh look at your lifestyle.

نحوه‌ی تبلیغات موثر در نمایشگاه‌های بین المللی

نمایشگاه‌های بین المللی به عنوان یکی از بزرگترین رخدادهای تجاری و صنعتی در اصناف مختلف در ایران برگزار می‌شوند. این نمایشگاه‌ها سالانه با حضور جمع كثیری از مجموعه‌های توانمند داخلی و خارجی برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای شركت‌های فعال در صنعت‌های وابسته است تا دستاوردها و محصولات خود را به متخصصان و بازدیدکنندگان نشان دهند. مجموعه‌های موفق با توجه به روند تقاضای بازار و نظر مخاطبان، فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود را هدایت نمایند. برای ایجاد همکاری‌های متقابل بین شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، تولیدکنندکنندگان، صنعتگران، امکان سرمایه‌گذاری و همچنین عقد قرارداد در این نمایشگاه حرفه‌ای ظاهر شد. حضور موثر در بین رقبا باعث ایجاد جلب اعتماد مخاطبان نسبت به برند شما خواهد شد. برای جلب اعتماد مخاطبان و همچنین جلب نظر بازدیدکنندگان می‌توانید از سازه‌های نمایشگاهی و یا هدایای تبلیغاتی خاص برای تبلیغات خود استفاده کنید. در ادامه به بررسی تبلیغات موثر در این فضا خواهیم پرداخت.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، نمایشگاه تجاری و بین‌المللی یک فرصت مناسب و عالی برای کسب و کارهاست تا برند خودشان را تبلیغ کنند و مشتریانی را برای فروش بیشتر جذب کنند. به همین دلیل است که نمایشگاه های تجاری یکی از موثرترین فعالیت های بازاریابی محسوب می‌شوند. همچنین شرکت در نمایشگاه به شما کمک می کند تا شریک صنعتی بالقوه پیدا کرده و با سایر رقبا آشنا شوید. با طراحی و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی می‌توان خدمات برند خود را به بهترین شکل ممکن در معرض دید قرار داد. موفقیت در نمایشگاه و تبلیغات موثر، مستلزم داشتن غرفه‌ای حرفه‌ای برای نمایش کالا و خدمات می‌باشد. از سازه‌های نمایشگاهی می‌توان دربرپایی غرفه‌های مورد نظر استفاده کرد. از مهم‌ترین دلایل اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • به نمایش درآوردن محصولات و خدمات هر برند
  • برخورداری از مکان‌های vip برای پذیرایی از مراجعه‌کنندگان و عقد قرارداد و یا اعطای نمایندگی
  • دارا بودن مکانی متناسب با رنگ سازمانی شما برای ارتباط با بازدیدکنندگان و جلب اعتماد آن‌ها
  • استفاده از اسم، لوگو و رنگ سازمانی برند در هر غرفه برای بازرایابی و تبلیغات

استفاده از سازه‌های نمایشگاهی در غرفه‌سازی

تبلیغات در نمایشگاه به عنوان یک تبلیغ تخصصی در تمام دنیا مطرح است و از این رو داشتن دانش، تجربه و فرهنگ مناسب برای طراحی و اجرای این گونه از تبلیغات امری بسیار ضروری است. به همین منظور واجب است که شرکت‌ها و موسسات با رویکردی حرفه‌ای و آگاهانه وارد تبلیغات نمایشگاهی شوند تا بتوانند به هدف نهایی خود از حضور در نمایشگاه دست پیدا کنند. استفاده از سازه‌های نمایشگاهی متناسب با هر برند یکی از روش‌های تبلیغات محیطی مورد استفاده در نمایشگاه‌های بین‌المللی می‌باشد. این سازه‌ها شامل پرچم تبلیغاتی، میز کانتر، استند رول آپ، استند پاپ آپ و … می‌باشد. هرکدام از این سازه‌ها نشان‌دهنده‌ اطلاعاتی مهم از خدمات و فعالیت‌های هر برند هستند و می‌توانند به خوبی نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند.

ارتباط هدفمند با بازدیدکنندگان نمایشگاه

مسئولین هر غرفه برای ارتباط بهتر با مخاطبان و جلب نظر مراجعین از محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنند. برای نشان دادن سابقه و خدمات منحصر به فرد هر برند تغلب از چاپ کاتالوگ تبلیغاتی استفاده می‌شود. همچنین استفاده از چاپ بروشور و تراکت تبلیغاتی برای نشان دادن خدماتی جدید و یا نحوه‌ی استفاده از محصول نیز در نمایشگاه مرسوم است. هر مجموعه‌ای برای حفظ یکپارچگی کل اعضا و همچنین ارتباط موثر با مراجعین از برخی ابزار تبلیغاتی مانند بج سینه یا کارت آویز استفاده می‌کنند. برای آنکه در ذهن مخاطب خود ماندگار شوید می‌توانید از هدایای تبلیغاتی کاربردی به همراه کارت ویزیت اختصاصی خود استفاده کنید. 

هدایای تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه‌های بین‌المللی

لازم است بدانید که ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد و خاص، یکی از مهم‌ترین عوامل جلب مشتری در نمایشگاه با در نظر گرفتن تعداد انبوه بازدیدکنندگان و حضور حرفه‌ای رقبا می‌باشد. انتخاب هدایای باکیفیت و کاربردی نشان می دهد که برند شما خلاق و معتبر است. شما باید با توجه به فضای نمایشگاه بین المللی هدایای تبلیغاتی ارزان و در عین حال کاربردی را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید. هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی بسیار متنوع هستند که می‌تواند شامل تقویم رومیزی، ست مدیریتی، ساعت تبلیغاتی، سررسید و باشد. شما باید لوگو و یا شعار تبلیغاتی خود را روی آن‌ها چاپ کنید و به بازدیدکنندگان ارائه نمایید. در ادامه شما را با انواع هدایای تبلیغاتی مناسب در نمایشگاه آشنا می‌کنیم.

خودکار تبلیغاتی

انتخاب یکی از انواع خودکار تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای بازاریابی در نمایشگاه‌های بین‌المللی، یک روش تبلیغاتی مناسب می‌باشد. چاپ خودکار تبلیغاتی برای نمایشگاه،بازدهی بالا و بازگشت سرمایه را برای برند شما به همراه خواهد داشت. باید بدانید کخ افراد برای استفاده‌ی روزانه مکرر از آن استفاده می‌کنند پس چاپ روی خودکار تبلیغاتی می‌تواند به عنوان یک بیلبورد کوچک در دست مخاطب شما عمل کند. این هدیه تبلیغاتی پرطرفدار تا زمان اتمام جوهر، نشان‌دهنده‌ی تبلیغات برند شما می‌باشذ. پس انتخاب متریال و کیفیت مناسب در خودکار تبلیغاتی را فراموش نکنید. برای انتخاب رنگ آن می‌توانید طبق سلیقه و یا رنگ سازمانی خود اقدام کنید. با توجه به بودجه و بازار هدف خود می‌توانید خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و یا خودکار تبلیغاتی فلزی انتخاب کنید.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی نیز برای بازاریابی و پذیرایی از بازدیدکنندگان غرفه‌های نمایشگاهی‌ استفاده می‌شود. لیوان تبلیغاتی صبح آگهی در بالاترین کیفیت ممکن و با تنوع بسیار تولید شده که شما با توجه به سلیقه، بودجه و رنگ سازمانی خود می‌توانید لیوان مناسبی را انتخاب کنید. شما می‌توانید شعار تبلیغاتی و لوگوی برند خود را به صورت اختصاصی و منحصر به فرد روی آن‌ها چاپ کنید. این کار باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب خواهد شد. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این هدیه تبلیغاتی، قیمت مناسب و تنوع بالای آن است. برای مشاهده و خرید انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی از طریق وبسایت صبح آگهی اقدام کنید.

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

یادداشت یکی از اوراق اداری بوده که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان به مخاطبان در نمایشگاه ارائه می‌شود و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با چاپ دفترچه یاداشت تبلیغاتی به صورت اختصاصی، علاوه بر تبلیغات مؤثر می‌توانید به کسب و کار خود اعتبار ببخشید. طراحی و چاپ دفترچه یادداشت باید در بالاترین کیفیت ممکن صورت گیرد تا مخاطب در هنگام استفاده از آن احساس رضایت داشته باشد. گفتنی است که برگه‌های یادداشت اغلب در دسته‌هایی ۱۰۰تایی تولید می‌شوند که از بالا به هم چسبیده می‌شوند (یادداشت دارای سرچسب)، که شما پس از یادداشت می‌توانید به صورت برگ برگ آن‌ها را از هم جدا کنید. دفترچه یادداشت تبلیغاتی دارای لوگو و اطلاعات مشخصی از هر برند است که در هنگام استفاده برای مخاطب قابل رویت است.

ساک دستی تبلیغاتی

اگر بخواهیم یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب را نام ببریم به جرئت می‌توانیم به انواع ساک دستی اشاره کنیم. ساک دستی تبلیغاتی عضو جدانشدنی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی است که مانند بیلبورد کوچک سیار در دست بازدیدکنندگان عمل کرده و تبلیغات هر برند را انجام می‌دهد. ساک دستی تبلیغاتی بر اساس نوع، جنس، ابعاد، متریال، قیمت‌های مناسبی دارند که سفارش دهنده بتواند با هر نوع بودجه‌ای آن را تهیه کند. شاپینگ بگ‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توان به ساک دستی پلاستیکی، ساک دستی پارچه ای، ساک دستی متقال، ساک دستی گلاسه و .. اشاره کرد. افراد می‌توانند برحسب نیاز، بودجه و سلیقه‌ی خود یکی از انواع آن را انتخاب کنند. ساک دستی تبلیغاتی در رنگ‌های متفاوتی موجود می‌باشد تا بتوان آن را با توجه به رنگ هر سازمان تهیه کرد. روی این هدیه تبلیغاتی می‌توان لوگو؛ شعار تبلیغاتی و یا راه‌های ارتباطی با شرکت مورد نظر را چاپ کرد.

حضور حرفه‌ای و منحصر به فرد در نمایشگاه‌های بین‌المللی

بازاریابان باید از آخرین تغییرات هدایای تبلیغاتی و نیاز مخاطب آگاه باشند و بدانند در داخل و خارج از کشور چه محصولاتی برای انجام تبلیغات درست در نمایشگاه‌ها انتخاب می‌شوند. کدام یک از هدایای تبلیغاتی محبوب، نتایج بهتری در دستیابی به اهداف تبلیغات به همراه دارند. نکته حائز اهمیت این است که بتوانید با هر میزان بودجه‌ای برای اهداف بازاریابی که در نظر گرفته‌اید بیشترین سود را به دست آورید. شما می‌توانید با کمترین هزینه ولی با هدفمندی و انتخاب درست مشتریان زیادی را جذب کنید. شما باید انتظارات مشتریان خود از هدایای تبلیغاتی را بدانید. شرکت صبح آگهی با سابقه‌ای درخشان در طراحی و چاپ هدایای تبلیغاتی، یکی از تولیدکنندگان موفق می‌باشد. برای مشاهده و خرید محصولات و هدیای تبلیغاتی به سایت صبح آگهی مراجعه کرده و برای پاسخگویی به سوالات خود با مشاورین در ارتباط باشید تا با مشاوره‌ی درست بتوانید بهترین محصول را برای غرفه‌ی نمایشگاهی خود انتخاب کنید.

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.