Take a fresh look at your lifestyle.

کتاب برای طراحی نمودار کسب و کار

0

برای شروع هر کسب و کاری نیاز داریم که نمودار یا دیاگرام کسب وکار بصورت تصویری برای دیگران به تصویر بکشیم . هر چقدر این نمودار گویاتر باشد، درک و پذیرش طرح شما راحت تر و ارتباط با آن آسان تر میشه .

در این زمینه منابع و کتاب هایی به شما معرفی می کنیم

The Back of the Napkin

پرفروش ترین کتاب انگیسی در زمینه حل مشکلات بصری

“هیچ راه قوی تری برای اثبات اینکه ما چیزی را به خوبی می شناسیم به جز کشیدن یک تصویر ساده از آن وجود ندارد. و هیچ راه قوی تری برای دیدن راه حل های پنهان تر از برداشتن یک قلم و بیرون کشیدن قطعات مشکل ما وجود ندارد.”

بنابراین دن روام در پشت دستمال سفره ، پرفروش ترین کتاب بین المللی می نویسد که ثابت می کند یک نقاشی ساده روی یک دستمال بی ارزش می تواند قدرتمندتر از نرم ترین پاورپوینت باشد. روم با استفاده از بیست سال تجربه و جدیدترین اکتشافات در علم بینایی ، به خوانندگان می آموزد که چگونه با استفاده از مجموعه ای ساده از ابزارها ، هر مشکلی را روشن کرده یا ایده ای را بفروشند.

او نشان می دهد که همه با استعداد تفکر بصری متولد می شوند ، حتی کسانی که قسم می خورند نمی توانند نقاشی بکشند. و نشان می دهد که چگونه تفکر با تصاویر می تواند به شما در کشف و توسعه ایده های جدید ، حل مشکلات به روش های غیر منتظره و بهبود چشمگیر توانایی شما برای به اشتراک گذاشتن بینش کمک کند.

در حال حاضر با رنگ بیشتر ، تصاویر بزرگتر و محتوای اضافی ، این نسخه جدید کار بسیار بهتری را انجام می دهد تا به شما کمک کند جهان را به شیوه ای واقعی ببینید. به معلمان ، مدیران پروژه ، پزشکان ، مهندسین ، کارگران خط مونتاژ ، خلبانان ، مربیان فوتبال ، مربیان تمرینات دریایی ، تحلیلگران مالی ، دانش آموزان ، والدین و وکلا که قدرت حل مشکلات با تصاویر را یافته اند بپیوندید.

 

Visual Meetings

کتاب جلسات بصری

چگونه گرافیک ، یادداشت های مهم و نگاشت ایده می تواند بهره وری گروه را تغییر دهد
افرادی که بصری کار می کنند ایده های بهتری دارند ، تصمیمات بهتری می گیرند و بیشتر متعهد به تولید نتایج هستند. جلسات بصری توسط دیوید سیبت (ویلی ، 2010) از کیمیاگری طراحی و اجرای جلسات به یاد ماندنی که نتیجه می گیرد ، رونمایی می کند. جلسات تجاری خود را به رویدادهای خلاقانه و سازنده تبدیل کنید. به جلسات تیم خود ، ارائه های فروش ، جلسات استراتژی و طوفان فکری انرژی دهید.

Visual Meetings رهبران جلسات ، مجریان و مشاوران را با بسیاری از روش های ارتباط تصویری آشنا می کند: ضبط گرافیک ، برنامه ریزی بصری ، شبانه روزی داستان ، قالب های گرافیکی ، نقشه برداری ایده ها و موارد دیگر. این همکاری و تفکر پیشرفت در گروه های بزرگ و کوچک را تسریع می کند. اکنون به ده زبان موجود است.

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ