Take a fresh look at your lifestyle.

اگر می‌خواهید در برنامه لاتاری گرین کارت 2023 آمریکا شرکت کنید باید از زمان ثبت‌نام آن اطلاع داشته باشید

0

اگر می‌خواهید در برنامه لاتاری گرین کارت 2023 آمریکا شرکت کنید باید از زمان ثبت‌نام آن اطلاع داشته باشید. پس بهتر است ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

تاریخ دقیق شروع ثبت‌نام لاتاری چه زمانی است؟
امسال اداره مهاجرت آمریکا 5 اکتبر یا همان 13 مهر ماه را زمان شروع ثبت‌نام لاتاری اعلام نموده است. در این تاریخ سایت ثبت‌نام لاتاری این اداره باز شده و شما می‌توانید اطلاعات خود را وارد نموده و ثبت‌نام خود را انجام دهید.
نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این موضوع است که ثبت‌نام در لاتاری به زبان انگلیسی است و اگر شما بخشی را درست متوجه نشوید و اطلاعات خود را غلط وارد کنید از برنامه قرعه‌کشی حذف خواهید شد. اگر هم در لاتاری را برنده شوید در نهایت در زمان ارائه مدارک مغایرت اطلاعات تشخیص داده شده و در خواست ویزای لاتاری شما رد می‌شود. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر زبان انگیسیتان زیاد خوب نیست حتماً از افرادی کمک بگیرید که قبلاً تجربه ثبت‌نام در لاتاری برای خود یا دیگران را داشته باشند.

مهلت ثبت‌نام در لاتاری تا چه زمانی است؟
مدت زمان ثبت‌نام لاتاری هر ساله یک ماه در نظر گرفته می‌شود. امسال هم مانند سال‌های گذشته شما تنها تا 7 نوامبر یا 12 آبان برای ثبت‌نام در لاتاری آمریکا فرصت خواهید داشت. لازم بدانید این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و اگر موفق به ثبت‌نام در این زمان نشوید باید تا قرعه‌کشی سال بعد منتظر بمانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لاتاری همین الان شانس خودت رو امتحان کن و در یک دوره رایگان به ارزش 149000 تومان شرکت کن.فرصت بسیار محدود است!

مدارک لازم برای ثبت‌نام در لاتاری 1400 چیست؟
برای ثبت‌ نام لاتاری1400 شما باید یک عکس 600*1200 رنگی و تمام رخ با پس زمینه کاملاً سفید بگیرید و اطلاعات هویتی، تحصیلی و تماس خود را نیز آماده کنید تا در هنگام ورود اطلاعات اشتباهی رخ ندهد. فقط در نظر داشته باشید که پاسپورت شما در هنگام ثبت‌نام باید اعتبار داشته باشد. پس اگر مهلت اعتبار پاسپورتان رو به اتمام است برای تمدید آن اقدام نمایید.

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ