Take a fresh look at your lifestyle.

قیمت و راهنمای خرید بلیط اتوبوس گرگان تهران

0

برای مسافرت‌های بین شهری همچنان پرطرفدارترین وسیله نقلیه اتوبوس است و اتوبوس‌ها بخش زیادی از بار حمل‌و‌نقل ترافیکی در کشور را به دوش می‌کشند. از طرف دیگر قیمت بلیط اتوبوس از تمامی وسایل نقلیه دیگر برای مسافران ارزان‌تر تمام می‌شود. برای مسافرانی که از گرگان به تهران حرکت می‌کنند نیز همین مساله صادق است و بلیط اتوبوس گرگان تهران را می‌توان نخستین گزینه‌ای دانست که به ذهن هر مسافری برای طی این مسیر می‌رسد.

گرگان تهران

گرگان یکی از بزرگترین شهرهای شمالی کشور است. شهری مدرن با جاذبه‌های گردشگری بسیار، جنگل‌های انبوه و آبشارهای بهاد ماندنی، علاوه بر اینکه شهری پرجمعیت است همواره به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری و حتی کاری از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. از طرفی تهران نیز به عنوان پایتخت، همواره محل مراجعه تعداد زیادی از مردم به دلایل مختلف است. از این ‌رو مسیر گرگان تهران از لحاظ تعداد مسافر، پرتردد است. اگر شما هم قصد مسافرت از گرگان به تهران را دارید با ما همراه باشید تا از بهترین گزینه‌ها برای خرید بلیط اتوبوس گرگان تهران علی بابا استفاده کنید.

چرا اتوبوس؟

شما برای این سفر چندین انتخاب دارید. تقریبا تمامی راه‌های ارتباطی میان گرگان تهران، فعالند: هواپیما، قطار، خودروهای شخصی و اتوبوس. مزیت بزرگ اتوبوس‌ها در این مسیر قیمت آن‌هاست. شما با انتخاب اتوبوس تقریبا نصف هزینه قطار، یک سوم هزینه خودروی سواری و شاید یک دهم قیمت بلیط هواپیما، هزینه خواهید کرد. البته وسایل نقلیه دیگر هم مزایای خود را دارند.

 

پایانه مسافربری گرگان

برای رزرو بلیط می‌توانید از طریق سایت‌ها اقدام کنید یا به ترمینال گرگان بروید. ترمینال گرگان در شمال این شهر و در فلکه هوایی قرار دارد و بزرگترین ترمینال شمال کشور نیز است. شما برای دسترسی به ترمینال از هرجای گرگان مشکل چندانی نخواهید داشت. البته با خرید بلیط اتوبوس از سایت‌ها می‌توانید وقت و انرژی خود را هزینه نکنید. مساله دیگری که خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را موجه‌تر می‌کند، امکان مقایسه اتوبوس‌های مختلف و انتخاب شماره صندلی از سوی مسافر است که معمولا در خرید حضوری این اتفاق نمی‌افتد. در این ترمینال شرکت‌های مسافربری سیروسفر، رویال سفر، جوان سیر و گیتی‌پیما آماده خدمت رسانی به شما هستند. ساختمان این ترمینال هم برای مسافرانی که زودتر از زمان حرکت اتوبوس وارد آن می‌شوند برخی امکانات را فراهم کرده است.

 

ارازن‌ترین گزینه کدام است؟

گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار دارد در سه دسته جای می‌گیرد. نخست: اتوبوس‌های معمولی اسکانیا و ولوو که ارزان‌ترین اتوبوس‌های این خط هستند و شما می‌توانید با پرداخت 37000 تومان بلیط اتوبوس گرگان به تهران را دریافت کنید. تقریبا تمامی ایرانی‌ها با این دو اتوبوس آشنا هستند. ظرفیت این اتوبوس‌ها 44 نفر است و در اغلب موارد در دو یا سه شهر دیگر شمال کشور توقف دارند. شهرهایی چون ساری، بابل یا آمل. مسافرانی که دوست دارند در هنگام حرکت اتوبوس‌هرازگاهی از صندلی خود بلند شوند و چند قدمی راه بروند، می‌توانند راحت‌تر با این مساله کنار بیایند.

دومین گزینه که البته تعداد کمتری اتوبوس در دسته‌بندی آن قرار می‌گیرند، اتوبوس ویژه (VIP) با صندلی‌های نیمه‌تخت شو هستند. قیمت بلیط این اتوبوس‌ها از گرگان تا تهران برابر 57000 تومان است. ظرفیت مسافری این اتوبوس‌ها 32 نفر است.

سومین گزینه که البته پرطرفدارترین گزینه هم هست، اتوبوس‌های VIP با صندلی‌های تخت شو هستند که بالاترین قیمت را در میان اتوبوس‌های این مسیر به خود اختصاص داده‌اند. قیمت بلیط اتوبوس تهران به گرگان برای این اتوبوس‌ها برابر 67000 تومان به ازای هر مسافر است. به دلیل آنکه فاصله گرگان تهران، به نسبت طولانی است (بیشتر از پنج ساعت) استفاده از این اتوبوس‌ها طرفداران بسیاری دارد؛ علی‌الخصوص مسافرانی که ترجیح می‌دهند در اتوبوس بخوابند تا اینکه به مناظر جذاب بیرون نگاهی بیاندازند.

مسیر گرگان تهران

مسیر اتوبوسی گرگان تهران را می‌توان یکی از جذاب‌ترین مسیرهای اتوبوسی در ایران دانست. اتوبوس‌ها پس از گرگان به سمت ساری حرکت می‌کنند و بعد از رسیدن به قائمشهر دو راه را انتخاب می‌کنند. یا به سمت بابل و آمل می‌روند و از مسیر جاده هراز به تهران می‌رسند یا از قائمشهر وارد جاده فیروزکوه شده و بعد از عبور از زیرآب و سوادکوه به سمت تهران حرکت می‌کنند. شما با خرید بلیط اتوبوس گرگان تهران می‌توانید یکی از زیباترین جاده‌های کشور را ببینید.

مطالعه بیشتر درباره تفاوت اتاق هتل‌ها

چگونه بلیط بگیریم؟

شما می‌توانید وارد سایت‌های معتبر خرید اینترنتی بلیط شوید و پس انتخاب گرگان به عنوان مبدا و تهران به عنوان مقصد روی گزینة جستجو کلیک کنید. اتوبوس‌هایی در ساعات مختلف شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. شما با توجه به قیمت و ساعت مورد نظر و نوع اتوبوس درخواستی گزینه مورد نظر خود را انتخاب خواهید کرد. برای خرید اینترنتی بلیط شما باید در سایت ثبت نام کنید، این ثبت ‌نام زمانی در حدود یک دقیقه از شما خواهد گرفت. البته اگر پیش‌تر در سایت علی بابا ثبت‌نام کرده‌اید، تنها با وارد کردن نام و نام خانوادگی و وارد کردن کد تایید می‌توانید صندلی خود را انتخاب کنید و با استفاده یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمایید. بلیط اتوبوس گرگان تهران هم به‌صورت ایمیل و هم به‌صورت پیامکی در کمتر از یک دقیقه برای شما ارسال خواهد شد. اگر به هر دلیلی سفر شما لغو شده باشد، شما می‌توانید دوباره وارد سایت شوید و با کسر مبلغی به عنوان جریمه رزرو، بلیط خود را پس دهید.

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ