Take a fresh look at your lifestyle.

6 روش کاربردی در سال 2018 برای افزایش ترافیک وب سایت

6 روش کاربردی در سال 2018 برای افزایش ترافیک وب سایت

به منابع مهم در وب سایت که میزان اطلاعاتی که بین سایت و کاربر رد و بدل می شود را ترافیک سایت می گویند و به معنی تعداد بازدید از سایت می باشد.

رابطه مستقیمی بین افزایش ترافیک وب سایت و بازدید سایت وجود دارد اما صرفا افزایش ترافیک مبنی بر بازدید از یک سایت نیست.

افزایش ترافیک وب سایت با محتوا

میتوان گفت قراردادن محتوا شامل متن،تصویر،فایل و… امکان بالا بردن ترافیک سایت را دارد اما داشتن محتوای سنگین برای یک وب سایت ممکن است آمار بازدید آن را به نسبت کمتر کند خب خیلی ها دنبال کسب درآمد هستند و دنبال افزایش ترافیک سایت در جواب باید گفت صرفا طی کردن این مراحل موجب کسب درآمد نمی شود.

با تغییر شرایط اجتماعی و علمی، عادت ها و رفتارهای افراد هم نیز دچار تغییر می شود در ادامه قصد دارم استراتژی افزایش ترافیک وب سایت را در سال ۲۰۱۸ باهم بررسی کنیم.

معرفی روش های موثر برای افزایش ترافیک وب سایت

 داشتن لیست های ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

داشتن لیست ایمیل فعال می تواند یک ترافیک دائمی برای سایت شما ایجاد کند که وب سایت شما توسط اعضای این لیست بیشتر از یکبار دیده می شود، با داشتن ایمیل مارکتینگ می توانید بازدید کننده ای که بار اول وارد سایت شده را به فردی علاقه مند تبدیل کنید و از این مخاطب علاقه مند یک مشتری بسازید. اگر با ایمیل مارکتینگ آشنایی ندارید می توانید مطلب ”بازاریابی ایمیل مارکتینگ ” را مطالعه نمایید.

درست نوشتن کلمات خیلی مهم است

بله موارد نگارشی مانند نقطه، ویرگول و غیره را باید به خوبی بشناسید مخصوصا برای کسی که وظیفه تولید محتوا را بر عهده دارد.

حذف لینک های مشکوک Disavow

شناسایی و حذف لینک های مشکوک

برای پیداکردن و حذف لینک‌های نامناسب که می‌توانند رتبه شما را در موتورهای جست‌وجو پایین نگاه دارند از یک سرویس مثل Ahrefs، Majestic یا Open Site Explorer استفاده کنید.

داشتن کانال یوتیوب

یوتیوب، یک شبکه اجتماعی است، اما ویدیو‌های آن معمولا مستقیما در نتایج جست‌وجوی گوگل نیز نمایش داده می‌شوند.زمانی که مطالب جدیدی در سایتتان قرار می دهید مطلب خود را بر روی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز قرار دهید و دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را در تمام صفحات سایتتان قرار دهید.همه بخش‌های پروفایل خود در رسانه‌های اجتماعی را تکمیل کنید تا به هنگامی که مردم از پروفایل شما بازدید می‌کنند، به آسانی و با یک کلیک وارد وبسایت شما شوند و باعث افزایش ترافیک سایت شوند.

محتوای تصویری

وب سایت هایی که محتوای تصویری تولید می کنند به مراتب از وب سایت هایی که محتوای متنی تولید می کنند موفق ترند! تمامی عکس های وب سایت را که قرار می دهید را حتما از نظر بهینه بودن بررسی کنید. مواردی مانند اندازه وحجم، تگهای title و alt از مهمترین موردهایی هستند که در سرعت بارگذاری و در افزایش ترافیک سایت تاثیر مهمی دارند.

تبادل لینک و تبادل تبلیغ داشته باشید

به سایت‌هایی درخواست تبادل لینک بدهید که رتبه آلکسای آن‌ها تقریبا با رتبه شما یکسان است برای تبادل تبلیغات به جای لینک ها یک بنر تبلیغاتی را تبادل کنید.

منبع: مانو

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.