Take a fresh look at your lifestyle.

روش های ایجاد تغییر در محل کار برای جذب مشتری بدون نیاز به برندینگ مجدد

روش های ایجاد تغییر در محل کار برای جذب مشتری بدون نیاز به برندینگ مجدد

راه هایی برای اعمال تغییرات تأثیرگذار جهت رونق مشتریان بدون نیاز به شروع دوباره وجود دارد. نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرینی کاملاً شخصی است.

از کیک های لذیذ گرفته تا تحویل فوری و به موقع، آنچه بدیهی است مشتریان همواره از چیزهای جدید و هیجان انگیز استقبال می کنند. برای رقابت ممکن است اینطور به نظر برسد که شما باید دائماً خودتان را از نو بسازید، اما این درست نیست. راه هایی برای اعمال تغییرات تأثیرگذار جهت رونق مشتریان بدون نیاز به شروع دوباره وجود دارد.

نوسازی فضای کار

ظاهر محیط کسب و کار می تواند تأثیر زیادی بر مشتریان داشته باشد. خبر خوب این است که تغییرات ساده و کم هزینه فضای کار می توانند تمام آنچه شما نیاز دارید را برآورده سازند.

برای شروع، شلوغی ها را مرتب و فضای کار را به حداکثر برسانید. اگر فضای خرده فروشی در اختیار دارید، به تعاملات و نحوه ارتباط مشتریان در فروشگا ه تان دقت کنید. شاید کسب وکارهایی که به شهرتی رسیده اند برای دهه ها در فضایی بدون تغییر کار کرده اند، اما با گسترش تکنولوژی و تغییرات در انتظارات مشتریان، تصمیم بین تغییر با گذشت زمان یا بدون تغییر ماندن بسیار مهم می شود. تغییر فضای کار یا ساده سازی فروشگاه می تواند تصور مشتری را به شیوه ای مثبت تغییر دهد و حتی به گونه ای باشد که مشتریان جدیدی برای تان فراهم آورد.

در فروشگاه یو پی اس، ما یک محیط مفهومی جدید با تکنولوژی های بیشتر و براساس تجارب متمرکز بر مشتری را جهت ایجاد فروشگاه های چندمنظوره برای صاحبان کسب وکارهای کوچک آزمایش کردیم.

فروشگاه سال هاست در حال بهبود خود از طریق تحقیق و دریافت بازخورد از صاحبان حق رأی، مشتریان و حتی افراد بیرونی است.

ظاهر کارتان را در نظر بگیرید. آیا با اندکی تغییر در ظاهر بیرونی می توانید به کار خود ادامه دهید؟ من متوجه شده ام که کاری ساده مانند افزودن رنگ به ظاهر فعلی می تواند به طور برجسته ای کمک کننده باشد. مشتریان متوجه تغییرات کوچک می شوند و به روزرسانی فضای کار می تواند به انرژی و روحیه تجارت کمک کند.

نباید اهمیت حضور آنلاین شما را نادیده گرفت. به روزرسانی ساده وب سایت، مانند رنگ، فونت یا تصویر جدید می تواند رمق تازه ای به صفحه بدهد. به خاطر داشته باشید هرچه مشتری با آن روبه رو است و آن را احساس می کند، در این زمینه تأثیر خواهد داشت.

کارمندان راضی و موفقیت در بازاریابی و برندینگ

به افراد خود قدرت و زندگی تازه دهید

کارمندان اغلب اولین نقطه تماس با مشتریان هستند و پیامی درباره کسب و کار شما ارسال می کنند. آیا ابزارهای موفقیت مداوم را به آنها داده اید؟

ارائه آموزش های مداوم و فرصت های توسعه حرفه می تواند تأثیر شگرفی داشته باشد. این امر نه تنها به حفظ انگیزه کارمندان کمک می کند، بلکه به آنها مهارت های جدیدی نیز آموزش می دهد.

فراموش نکنید برداشت های اول بسیار مهم هستند و اینکه چگونه به نظر می رسند می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. تغییر در لباس فرم می تواند روحیه کارمندان را افزایش دهد و کمک کند حرفه ای تر به نظر برسند. این امر بر تصور مشتری از کسب و کار شما نیز اثر مثبتی خواهد داشت.

مباحثه کردن را رواج دهید

نحوه صحبت کردن شما در مورد کسب وکارتان با نحوه به نظر رسیدن آن از نظر اهمیت برابری می کند.

اما اینکه مشتریان چگونه در مورد تجارت شما صحبت می کنند مهم تر است. آیا ایده های بازرگانی شما کهنه هستند؟ آیا اطلاعات مورد نیاز مشتریان را فراهم می آورند؟ تغییرات می توانند منافع مشتری را احیا کنند، بنابراین از تغییرات بزرگ و جسورانه نترسید.

ما اخیراً یک کمپین تحقیقاتی جدید به نام «فراتر از حمل و نقل» آغاز کردیم-علاوه بر بسته بندی و حمل و-نقل- تا به مشتریان نشان دهیم شرکت ما خدماتی ارائه می دهد که شاید پیشتر حتی از آن اطلاع هم نداشته اند.

برای ما این یک ایده بزرگ بود و امیدواریم بتواند تجربه جدیدی برای مشتریان از طریق فروشگاه های مان ایجاد کند.

پیاده سازی حتی تغییرات کوچک می تواند بدون نیاز به شروع دوباره، تأثیر زیادی بر روی کسب وکار شما داشته باشد.

منبع: فرصت امروز

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.