Take a fresh look at your lifestyle.

مسئول اطلاع رسانی و رسانه سومین دوره جشنواره ملی ارکیده نوشهر / نوشهر پایلوت کارآفرینی در حوزه گل ارکیده شود

 

مسئول اطلاع رسانی و رسانه سومین دوره جشنواره ملی ارکیده نوشهر گفت: نوشهر پایلوت کارآفرینی در حوزه گل ارکیده شود.

به گزارش ایسنا، هموطنان از سراسر کشور با استقبال پرشور خود از سومین جشنواره ارکیده نوشهر نشان دادند که علاقه به طبیعت و گل سرلوحه زندگی آنها است. جشنواره ارکیده نوشهر در حالی سومین سال برگزاری خود را پشت سر می گذارد که استقبال هموطنان از سراسر کشور چشمگیرتر از سال های گذشته بوده است.

تنوع رنگ بندی گل های ارکیده، دکوربندی زیبا و فضای بزرگتر امسال باعث شد رضایتمندی از این جشنواره بیشتر از سال های گذشته باشد.

مسئول اطلاع رسانی و رسانه سومین دوره جشنواره ملی ارکیده نوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه در اطلاع رسانی به موقع این گونه جشنواره ها اظهار کرد: در کنار کارگروه تخصصی اینگونه جشنواره ها آنچه بسیار حائز اهمیت است نوع انعکاس اخبار آن می تواند بسیار راه گشا باشد.

سپیده پورشعبان افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی در ایجاد نشاط اجتماعی و علاقه به حفظ محیط زیست بسیار تأثیرگذار است.

مجید شعبا ن نژاد، شهردار نوشهر نیز در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اسقبال بی نظیر مردم و گردشگران از سراسر کشور از سومین جشنواره ارکیده نوشهر اظهار کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها نقش مهمی در توسعه اقتصاد پایدار و گردشگری منطقه دارد.

وی با تأکید بر اینکه گل ارکیده به عنوان برندی برای نوشهر باید مطرح شود، افزود: این شهر محل رویش انواع مختلفی از گل های ارکیده است و تولیدکنندگان گل و گیاه نیز تلاش بسیاری در پرورش و تولید این گل گران قیمت دارند.

شهردار نوشهر در خصوص میزان حضور همشهریان و گردشگران در این جشنواره گفت: طبق ارزیابی به عمل آمده طی سه روز گذشته، آمارها نشان دهنده حضور چشمگیر مردم به خصوص گردشگران از همه نقاط کشور بوده و این موضوع موجب خرسندی است زیرا یک رونق اقتصادی در شهر نوشهر ایجاد می شود.

شعبان نژاد بیان کرد: میزان رضایتمندی مردم نسبت به جشنواره بسیار عالی بوده و از تنوع ارکیده ها و فضای نمایشگاه رضایت داشتند اما جشنواره نیازمند فضای بزرگ تر برای سال های آینده است. کاری نو در شهر نوشهر ایجاد شد و استقبال مردم از سراسر کشور و از استان های مختلف نشان از اشتیاق زیاد مردم برای شرکت در این گونه جشنواره ها است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.