Take a fresh look at your lifestyle.

اقدام دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ایجاد پارک علم و فناوری

دکتر صحرائیان، با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی تهران با وجود ۶ مرکز رشد بسیار فعال نیاز به ایجاد پارک علم و فناوری دارد، اظهار کرد: بعد از اینکه شرکت های دانش بنیان دانشگاه در مراکز رشد به مرحله ای از تولید رسیدند باید در جایی باشند که بتوانند تولیدات و محصولات خود را تجاری کنند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه ایجاد پارک علم و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران امکان تجاری سازی محصولات را برای شرکت های دانش بنیان فراهم می کند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران با داشتن این تعداد مراکز رشد، لازم است که پارک علم و فناوری ایجاد کند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: به همت رئیس دانشگاه و معاونت توسعه برنامه ریزی فعالیت های لازم برای اخذ مجوزها از وزارت بهداشت و جایابی برای ایجاد این پارک انجام شده است و پیگیر هستیم که روزی این پارک را برای دانشگاه احداث کنیم.

وی افزود: در حال حاضر پیشنهاد ایجاد این پارک در دانشگاه آماده است تا برای اخذ تأیید و دریافت مجوز به شورای گسترش ارائه شود.

دکتر صحراییان با اشاره به اینکه مهم ترین اولویت ها در زمینه پژوهش خلق ثروت از دانش است، گفت: هدفمندسازی پژوهش نیز از دیگر برنامه های این دانشگاه است تا پژوهش ها پاسخگوی نیازهای کشور و مردم باشند و معضلات کشور را حل کنند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.