Take a fresh look at your lifestyle.

آلفابت رییس هیات مدیره جدید خود را شناخت

کمپانی مادر گوگل، آلفابت امروز اعلام کرد که «جان ال. هنسی» را به عنوان رییس هیات مدیره جدید خود انتخاب کرده است. تاییدیه این خبر در کنار گزارش مالی آلفابت از سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ منتشر شد که از درآمدزایی ۳۲٫۳ میلیارد دلاری و سود عملیاتی ۷٫۶ میلیارد دلاری در این بازه زمانی حکایت داشت.

به گزارش دیجیاتو، بنا بر توضیحات ارائه شده در بیانیه آلفابت، هنسی که از سال ۲۰۰۴ یکی از اعضای هیات مدیره این کمپانی بود، از این پس به عنوان رییس اجرایی هیات مدیره به ایفای نقش در آلفابت خواهد پرداخت.

هنسی در سال ۲۰۰۷ میلادی به عنوان مدیر مستقل هیات مدیره انتخاب شد که قطعاً در انتخاب او برای این مقام جدید موثر بوده است، گفتنی است مدیر مستقل هیات مدیره زمانی انتخاب می شود که ریاست این هیات و نیز مدیر عاملی یک کمپانی، به شخصی واحد سپرده شده باشد.

انتخاب هنسی به عنوان رییس هیات مدیره، کاملاً به تصمیم اریک اشمیت برای کناره گیری از این مقام در ماه دسامبر ۲۰۱۷ ارتباط دارد. اشمیت آن زمان ضمن کناره گیری از سمت خود اعلام کرد که «زمان مناسب برای ایجاد این تغییر در تاریخچه تکامل آلفابت فرا رسیده است». اگرچه اشمیت از ریاست هیات مدیره کناره گرفت، اما همان زمان تاکید شد که وی کماکان به عنوان یکی از اعضای این هیات به کار خود ادامه می دهد و «مشاوری فنی» برای آلفابت خواهد بود.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.