Take a fresh look at your lifestyle.

تعداد کانال‌های تلگرام به ۷۵۰ هزار کانال فارسی‌زبان رسید!

طبق آخرین آمارهای منتشر شده از فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام، تعداد کانال‌های تلگرام به ۷۵۰ هزار کانال فارسی‌زبان رسیده است و کاربران ایرانی روزانه ۲٫۳ میلیارد بازدید از این کانال‌ها دارند.

پژوهشگاه ملی فضای مجازی، وابسته به مرکز ملی فضای مجازی، آماری از آخرین وضعیت فعالیت کاربران ایرانی در تلگرام را بر مبنای رصد روزانه‌ای منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد که تا روز ۲ بهمن ۱۳۹۶، تعداد کانال های فارسی تلگرام به ۷۵۴ هزار و ۵۱۶ مورد رسیده است. در بازه زمانی ۲۴ دی‌ماه تا دوم بهمن‌ماه، بیش از ۱۰ هزار کانال فارسی به این پیام رسان خارجی اضافه شده و به این ترتیب، شمار کانال های فارسی تلگرام از ۷۴۳ هزار مورد به بیش از ۷۵۴ هزار کانال افزایش یافته است. همچنین از این تعداد کانال، ۲۶۴ هزار و ۳۴۷ مورد آن‌ها به‌روزرسانی می‌شوند.

طبق بررسی‌های انجام شده، به طور متوسط در هر ۲۴ ساعت، بیش از ۳ میلیون و ۷۵ هزار و ۲۲۷ مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌شود و بیشترین آمار انتشار به ساعت ۲۲ شب به بعد اختصاص دارد. در این زمان، بیش از ۲۸۵ هزار مطلب منتشر شده و کمترین مطالب هم در ساعت ۴ صبح به انتشار رسیده که تعداد آن به ۱۴ هزار و ۹۵۷ مطلب می‌رسد.

تعداد بازدیدهای کانال های فارسی تلگرام

بر اساس آمار منتشر شده توسط پژوهشگاه ملی فضای مجازی، شمار کل بازدیدهای کانال های فارسی تلگرام در روز دوم بهمن‌ماه ۲ میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۴۳۹ بازدید بوده که رکورد جالبی به شمار می‌رود. تعداد بازدید هر مطلب نیز به طور متوسط در کانال‌ها ۸۰۰ تا هزار بار اعلام شده است.

بیشترین بازدید هر مطلب در کانال های تلگرامی طی دوره زمانی ۲۴ دی تا ۲ بهمن هم به روز ۳۰ دی‌ماه مربوط می‌شود که هر مطلب حدود ۱ هزار و ۳۵ بار بازدید داشته است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.