۶ راه برای افزایش اثربخشی ویدیو در صفحات فرود
امروزه به لطف اینترنت پرسرعت، دسترسی کاربران به ویدیوهای با کیفیت و حجم بالا سادهتر شده است. بنابراین مردم زمان بیشتری را در حال تماشای ویدیو هستند و این باعث میشود، تبلیغات ویدیویی در آینده پادشاه دنیای تبلیغات آنلاین باشد.
در این مقاله در مورد ۶ راه برای افزایش اثربخشی ویدیو در صفحات فرود با شما صحبت خواهیم کرد تا با پیاده سازی این نکات شاهد افزایش نرخ تبدیل کمپینهای تبلیغاتی خود باشید.
یک تست روی شروع اتوماتیک و شروع دستی ویدئو انجام دهید:
ملزوماتی که در کاربردپذیری عنوان شدهاست، نشان میدهد که شروع شدن یک ویدئو به صورت خود به خود در یک صفحه فرود نیز میتواند سبب ایجاد مزاحمت برای کاربر شده و باعث شود که مخاطب به سرعت روی دکمه برگشت به صفحه قبل کلیک کند. با این حال در بررسی یک سری نمونه، مشخص شده که ویدئوهایی که به صورت خود به خود نمایش داده میشوند نیز به افزایش نرخ تبدیل کمک کردهاند. شما میتوانید در یک مدت کوتاه این دو وضعیت را تست کرده و با توجه به رفتار مخاطبان خود تصمیمگیری کنید.
به ویدئو خود دکمه فراخوان اضافه کنید:
دکمههای فراخوان که میان ویدئوها نمایش داده میشوند نیز در افزایش نرخ تبدیل اثر گذار هستند. این دکمه با توجه به استراتژی ویدئو به نمایش درآمده، میتواند در اواسط ویدئو یا انتهای آن نمایش داده شود.
مدت زمان ویدئوی خود را تست کنید:
بر اساس نوع محصولی که در ویدئوی صفحه فرود شما معرفی میشود، مدت زمان ویدئو باید بهینه سازی شود. خیلی از محصولات چندان نیاز به معرفی ندارند و بعضی دیگر ممکن است که نیاز به معرفی مفصل داشته باشند. البته باز هم بهتر است که مدت زمان ویدئو را نیز با دو نمونه کوتاه و بلند مدت برآورد کرده و سپس در یک بازه زمانی مشخص نیز آنها تست کنید.
کنترل صدا را در نظر بگیرید
اگر صفحه فرود نیاز به صدا و موسیقی دارد یا در ویدیو صدا پخش میشود، حتما بررسی کنید که امکان کنترل حجم صدا و قطع کردن آن وجود داشته باشد.
قبل از درست کردن ویدئوی خود، یک فیلمنامه برای آن فراهم آورید:
شاید باورپذیر نباشد، ولی یک فیلمنامه ساده و کوتاه برای ویدئوی صفحه فرود شما میتواند سرعت کار را برای شما چند برابر کند. زیرا خیلی مواقع به خاطر مشخص نبودن مسیر، ویدئو نهایی شما مفید نخواهد بود.
از درون پلتفورم آنلاین خود، ویدئو تهیه کنید:
از محصولاتی که به صورت پلتفورم آنلاین ارائه میشوند نیز بهتر است که ویدئو Screencast ساخته شود. چنین ویدئوهایی که در آنها نمایی از ساز و کار پلتفورم نمایش داده میشود، از دید مخطابان شما به شدت حرفهای به نظر میآیند؛ فراموش نکنید که باید به همراه خود صوتی داشته باشند که توضیحات لازم را بیان کند.
همواره در نظر داشتهباشید که باید ویدئو خود را تست کرده و رفتار مخاطب نسبت به آن را بسنجید. در ضمن فراموش نکنید که حجم ویدئو داخل صفحه فرود را تعدیل کنید تا هر فردی بتواند با هر اینترنتی آن را تماشا کند.
نظرات بسته شده است.