Take a fresh look at your lifestyle.

طراحی و تولید بومی نرم افزارهای کاربردی توسط جوانان ایرانی

تیمی از جوانان متخصص ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای با استمرار مطالعات کاربردی تیم طراحی و توجه به تغییرات تکنولوژیکی روزافزون در مقوله علم تولید نرم افزار توانسته اند نرم افزارهایی با کیفیت بالا تولید کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعدادی از جوانان توانمند و متخصص ایرانی با صرف فعل خواستن از سال۶۷ با هدف فعالیت در زمینه نرم افزار و سخت افزار شروع به فعالیت کردند و تا به امروز با قوت و قدرت هرچه تمام تر و با تکیه بر توان خود، محصولاتی به روز و منحصر به فرد تولید کردند که این محصولات در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی سیستم های مالی، سیستم های اطلاع رسانی و اتوماسیون مراکز اسناد و کتابخانه ها و فناوری RFID تولید شده اند.

نرم افزارهای تولیدی شرکت دانش بنیان نرم افزار و سخت افزار ایران به گونه ای طراحی شده اند که کاربری آسان و کارایی فوق العاده آنها مشتریان زیادی را جذب کرده است. این نرم افزارها همواره متناسب با زمان و نیاز مشتریان، به روزرسانی می شود و قابلیت انعطاف آنها، امکانات مطلوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

احمد محمدزاده، مدیرعامل این شرکت می گوید: وقتی که نرم افزارى از استحکام و ساختار علمى مناسبى برخوردار باشد یا به عبارتی به گونه ای مطلوب طراحی شده و مراحل تست مناسبى را پشت سرگذاشته باشد، کارایى بهینه اى خواهد داشت.

وی همچنین تصریح می کند: در این حالت عملا کاربران بدون هیچ دغدغه اى از نرم افزار استفاده می کنند. استفاده از سیستم های اطلاع رسانی و کتابخانه شرکت در بیش از ۵۰۰ مرکز و استفاده از نرم افزارهای مالی در بیش از ۳ هزار مرکز در سراسر کشور نشان دهنده اعتماد مردم به کالاهای ایرانی است.

محصولات این شرکت در حوزه سیستم مالی یکپارچه شامل نرم افزارهای حسابداری، حسابداری با امکان درج برچسب، دریافت و پرداخت، انبار و کنترل موجودی، فروش، پرسنلی و حقوق و دستمزد، مدیریت هزینه، ابزار متمرکز تولید گزارشات خاص، دارایی های ثابت و نرم افزار حسابداری هدیه می شود.

همچنین تولید سیستم جامع اطلاع رسانی، سیستم آرشیو منابع دیجیتال، سیستم نگهداری موجودی و گردش امانات، فناوری RFID، پورتال سیمرغ، سیستم مدیریت اطلاعات میراث فرهنگی ققنوس و . . . نیز از دیگر محصولات این شرکت دانش بنیان ایرانی است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.