Take a fresh look at your lifestyle.

هفتمین رویداد «کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه» برگزار می شود

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: هفتمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه در ارومیه برگزار می شود.

حسن حیدری در گفت وگو با ایسنا افزود: رویداد کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه به عنوان هفتمین رویداد از سری رویدادهای شتاب آذربایجان (روشا) با موضوع اینترنت اشیا ۸ بهمن ماه امسال در پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه واقع در پردیس دانشگاه ارومیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رویداد به ایده پردازان در یک بازه زمانی ۳دقیقه ای فرصتی داده می شود تا با بیان ایده خود آن را از لحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه اندازی یک کسب وکار بسنجند و در کنار دوستان خود با ایده های نوی دیگران آشنا شده و شبکه ای از دوستان و متخصصین برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنند.

حیدری با اشاره به محورهای این رویداد، اظهار کرد: اینترنت اشیا و شهر هوشمند، اینترنت اشیا و خانه هوشمند، اینترنت اشیا و حمل ونقل هوشمند، اینترنت اشیا و مدرسه هوشمند، اینترنت اشیا و سلامت هوشمند، اینترنت اشیا و بانکداری هوشمند و اینترنت اشیا و بهینه سازی مصرف انرژی از محورهای این رویداد است.

وی گفت: در پایان مراسم هم به پنج ایده برتر جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.