Take a fresh look at your lifestyle.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار برگزار شد

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار به منظور طرح نیازمندی های صنعت و ارائه دستاوردهای دانشجویان در دانشگاه شریف برگزار شد.

به گزارش مهر، جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار (vccup)، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده است و روز گذشته به پایان رسید.

این رخداد، در ادامه برگزاری موفق هشت دوره قبلی جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب وکار شریف بوده که در حال حاضر به صورت کشوری توسعه یافته و در بخش ها و حوزه های مختلف برگزار می شود.

این جشنواره از یک سو عرصه ای است برای ارائه دستاوردهای فنی-پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید دانشگاه ها، کارآفرینان، صاحبان ایده های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی برای طرح نیازمندی های صنعت، که نهایتا از رهگذر سرمایه گذاری صنعت در کسب وکارهای دانش بنیان، فرصتی را برای همکاری موثر و نظام مند صنعت و دانشگاه فراهم می آورد.

طی مراحل این جشنواره، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب وکار و تمرین عملی آنها بر مبنای ایده محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه گذار اقدام می کنند.

خروجی نهایی این جشنواره، ایده ها و طرح های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهادهای حامی، سایر سرمایه گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول مربوطه را خواهند داشت.

در حال حاضر نیز اختتامیه نهمین دوره از این جشواره در ۴ دی ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در دو بخش شامل ایده – طرح نوآورانه و استارت آپ ها برگزار شد. ایده ها و طرح های شرکت کننده در هر سرفصل به طور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت و برگزیدگان هر حوزه مورد تقدیر قرار گرفتند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.