Take a fresh look at your lifestyle.

به اشتراک گذاری خودرو و حذف یک میلیون اتومبیل از جاده ها

فولکس واگن با استفاده از برند به اشتراک گذاری اتومبیل تازه تأسیس خود موسوم به MOIA فکر تغییر اساسی و کاهش تعداد اتومبیل های موجود در جاده ها را در سر می پروراند.

به گزارش ام بی ای نیوز، خبر راه اندازی این پلتفرم (به اشتراک گذاری خودرو) اخیرا در وب سایت TechCrunch برلین اعلام شد که پیشنهاد خودرو های شش نفره کاملا برقی با خدمات خاص را با هدف تشویق مردم به غلبه بر حس مقاومت در برابر به اشتراک گذاری خودرو ارائه می داد. این کار با هدف توسعه فضای شخصی، افزایش حس راحتی و امکان دسترسی افراد صورت گرفت.

برای مشتریان امکان رزرو و پرداخت هزینه از طریق نرم افزار و یک الگوریتم ویژه وجود دارد که اجازه همراهی چند مسافر با هم برای رسیدن به یک مقصد مشابه را به آنها می دهد. این اتومبیل با طراحی خاص و جدید خود در هامبورگ در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی راه اندازی خواهد شد. چنین اقدامی وعده حذف یک میلیون دستگاه خودرو از جاده ها را می دهد.

آژانس خلاقیت KREL آمستردام، وظیفه نامگذاری، ساخت هویت بصری، برندینگ، انتخاب شعار و راه اندازی کمپین برای برند به اشتراک گذاری اتومبیل برقی MAIO را بر عهده داشت. در همین حال تجربه فناوری واقعیت مجازی به مردم امکان انداختن نگاهی بالقوه به حس مشابه رانندگی در یکی از این خودرو ها را می دهد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.