Take a fresh look at your lifestyle.

ساخت یک زمین بازی به وسعت دنیا

در جهان گسترده و بدون مرز امروز، بچه ها با امکانات و فرصت های بی پایان و همچنین چالش های سخت بزرگ می شوند. بچه هایی که در دنیای بدون مرز کنونی آسوده اند، در محیط های رقابتی موفق ترند و به شکل ملموسی دیده می شوند و در نهایت بیش از بقیه می توانند خود را با شرایط وفق دهند و در بزرگسالی اعتماد به نفس بیشتری دارند.

به گزارش  ام بی ای نیوز، بیشتر والدین هنگ کنگی به این نکات واقفند، اما می دانند که بزرگ کردن کودک با فرهنگ و تربیت جهانی بدون وقت و هزینه کار دشواری است. برند Wyeth Gold می خواست کودکان هنگ کنگی را با دنیا آشنا کند و به والدین شان کمک کند با توجه به این نکته بدون صرف هزینه های هنگفت، فرزندان شان را تربیت کنند.

استراتژی

آموزش دربار ه دنیا به کودکان کار آسانی نیست. در واقع این کار چیزی بیش از توضیح دادن در مورد مکان ها و فرهنگ های مختلف است. برای شروع می بایست کنجکاوی آنها برانگیخته شود و امکان کشف و تجربه دنیا برای کودکان فراهم شود. بنابراین آژانس OMD HK/ TBWA HK از روش یک سویه  و منفعلانه آموزش آسیایی فاصله گرفت و به روشی روی آورد که بچه ها را به درستی درگیر می کرد و از شیوه های منحصر به فرد تعاملی به جز کتاب و ویدئو استفاده کرد.

ایده «دیدن دنیا در خانه» شیوه ای تعاملی برای کشف دنیا بود که با گسترش و تبدیل محیط بازی کودکان به دنیا، مکان های مشهور دنیا را به خانه  می آورد و آنها می توانستند با دیدگاهی تازه جهان را کشف کنند.

کمپین به کودکان اجازه می داد دنیا را به روشی منحصر به فرد ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند: تجربه زندگی واقعی که تنها متکی به عکس نبود. پس آژانس با کمک فناوری Google Street View  مکان های دیدنی دنیا را برای کودکان شبیه سازی کرد و به این ترتیب کودکان می توانستند فرهنگ های مختلف را با دیدن این مکان های بدیع تجربه کنند.

اجرا

Wyeth Gold  با کمک فناوری تشخیص عکس خود کارت هایی را تهیه کرد که در رسانه های مختلف در دسترس بودند.

با استفاده از اپلیکیشن «آموزش در راه» کودکان می توانستند با باز کردن قفل این کارت ها به تورهایی در مکان های معروف ایفل، تاج محل، بیگ بن و. . . بروند.

این مناظر ۳۶۰درجه بودند و کودکان می توانستند به زبان های مختلف کشورهای دیگر حرف بزنند و همراه با والدین شان در مکالمات شرکت کنند.

هر بار که کودکی قفل یک مکان جدید را باز می کرد، ابزارهایی برای بالا بردن کیفیت یادگیری، جایزه می گرفت؛ ژتون های خرید کتاب، بلیت های مخصوص خانواده و حتی شانس سفر و بازدید به آن مکان در دنیای واقعی. با این روش خانواده ها و کودکان مشتاق بودند با هم این فرآیند یادگیری را تجربه کنند. برند همچنین مفهوم «دنیا زمین بازی ماست» را معرفی کرد تا بتواند آموزش فرهنگ های مختلف را در کودکستان ها متحول کند.

نتیجه
در دو ماه اپلیکیشن برند به پنجمین اپلیکیشن دانلودشده آموزشی تبدیل شد.

بیش از ۳۲۷ پدر و مادر در یک روز بیش از ۲۰۰۰۰ بار اپلیکیشن را دانلود کردند.

۶۰۰۰۰ کارت رمزگشایی شد، ۱۳ کشور بازدید شدند.

۸۶ ویدئو به اشتراک گذاشته شد.     

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.