Take a fresh look at your lifestyle.

زندگی دوباره لباس های کهنه در کمپین اهدای عضو

در ژاپن، اهدای عضو نسبت به دیگر کشور های جهان رواج کمتری دارد و هنوز تابوی آن از بین نرفته است. با توجه به اطلاعات دریافتی از شبکه پیوند عضو ژاپن، سال گذشته در حالی تعداد عمل های پیوند عضو به ۳۳۸ مورد رسید که بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر در لیست انتظار قرار دارند.

به گزارش  ام بی ای نیوز، اخیرا یک کمپین جدید موضوع را به شکلی خفیف مطرح می کند و بدون نگران کردن مردم، آنها را به تفکر درباره اهدای عضو وادار خواهد کرد. در قالب این کمپین مردم با لباس های کهنه، دوست داشتنی به نظر می رسند، در نتیجه می توان آنها را با تکه هایی از دیگر لباس ها به زندگی بازگرداند. در ادامه، نتایج درخشانی به دست آمده است.

قسمتی از یک شلوار جین ساده ممکن است با یک آستین پیراهن جایگزین شود. هر تکه از لباس برچسبی دارد که روی آن چنین نوشته شده است: «من قلبم را از صنعت مد زندگی دوباره دارم.» این خدمات رایگان هستند و درخواست ها از سرتاسر جهان پذیرفته می شوند.

یک گروه اهدای عضو به نام Green Ribbon Project Committee، با همکاری فروشگاه زنحیره ایSogo Seibu Co.  روی این پروژه کار کردند. کنار آنها دو مدیر خلاقیت شرکت تبلیغاتی Dentsu ژاپن، آکیرا سوزوکی و توگو کیدا، به مشارکت با دست اندرکاران پروژه پرداختند.

این دو نفر از Dentsu پیش از این با هدف افزایش آگاهی درباره کمبود موارد اهدای عضو روی یک کمپین کار کردند. آن کمپین نیز حیوانات پر شده و فرسوده را انتخاب و با قطعاتی از سایر اسباب بازی های پلاستیکی آنها را تعمیر می کند. این کار با جذابیت خاص خود تأثیر شگفت انگیزی روی افراد می گذارد. در همین راستا بازو های یک میمون به بدن یک خرس آبی پیوند می خورد و یک گوزن نیز پا های عقب جدید خود را مدیون یک گوسفند با مو های فرفری است.   

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.