Take a fresh look at your lifestyle.

Knorr؛ بهترین طعم دنیا چیست؟

Knorr  با نمایش مزیت هایش در آگهی های تبلیغاتی برند، به بزرگ ترین برند Unilever تبدیل شده بود، اما از آنجا که دسته چاشنی ها محصولاتی تقریباً یک شکل تولید می کردند، تمایز کاربردی برای جلوتر بودن در رقابت کافی نبود.

به گزارش  ام بی ای نیوز، آژانس PHD با ترغیب مردم به تقسیم عشق به طعم و غذا با Knorr، می توانست Knorr را از برندی مجاب کننده که صرفاً توسط مردم خریداری می شد به ایده ای مجاب کننده تبدیل کند که به خانه های مردم می رفت.

استراتژی

اواخر مارس زمانی است که خانواده ها و کسانی که همدیگر را دوست دارند در سراسر دنیا دور هم جمع می شوند و رویدادهای مذهبی و فرهنگی مانند عید پاک را جشن می گیرند. غذا و طعم در مرکز این جشن ها قرار دارد.

این دوره، زمان ایده آل را برای بازگویی داستان کارمن، مربی هاسکی که دور از مادرش در فنلاند به تربیت سگ مشغول بود، فراهم کرد؛ داستانی که بررسی ها نشان می داد قادر است حس گرمی، خوشحالی و نوستالژی را در طعم Knorr زنده کند.

آژانس باید داستان کارمن را که در یک فیلم سه دقیقه ای روایت می شد، به بهترین شکل ممکن پخش کند تا به این ترتیب قدرت طعم را به جهان نشان دهد.

تبلیغاتچی ها این روزها از فیلم های کوتاه مستند که قرار است در آن شخصیت اصلی فیلم غافلگیر شود، استقبال می کنند. این ایده،  کلیشه ای است و تنها اجراست که آن را از تکراری شدن و خسته کننده بودن نجات می دهد.

مادر کارمن که یک زن انگلیسی است به فنلاند یخ زده می رود و دخترش را غافلگیر می کند؛ آن هم در زمانی که کارمن دلش برای خانه و غذاهای مادرش تنگ شده است. اشک ها که از همان ابتدای فیلم سرازیر می شوند، روی مخاطب تأثیر زیادی می گذارند زیرا واقعی به نظر می رسند.

برند بدون تأکید بر حضور خود، آرام به تماشای ماجرای کارمن و مادرش می نشیند و در پایان فیلم، مخاطبان درمی یابند که بهترین طعم دنیا، طعم خانه و لذت های آن است.   

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.