Take a fresh look at your lifestyle.

توسعه و بهبود فضای کسب و کار در گرو بهره گیری از توان بخش خصوصی است

استاندار زنجان گفت توسعه و بهبود فضای کسب و کار این استان در گرو بهره گیری از توان و جذب سرمایه بخش خصوصی است.

به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه سه شنبه در مراسم آغاز به کار دومین نمایشگاه توانمندی صنایع استان زنجان افزود: برای توسعه، رونق کسب و کار و رشد اقتصادی استان نیازمند بهره گیری از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.

وی یادآور شد: زمانی سرمایه گذاری و سرمایه گذاران را نهی و تقبیح می کردیم، باید امروز اذعان کرد که کار اشتباهی انجام دادیم.

درویش امیری اظهار کرد: امروز معتقدیم و باور داریم که کشور نیازمند ثروت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است و در صورت نبود آنان بخش دولتی نمی تواند برای تولید ثروت و اشتغال دست به کار شود.

استاندار زنجان گفت: هر یک از مدیران و دستگاه های دولتی که در این زمینه با بخش تولید و سرمایه گذاران همکاری لازم را نداشته باشد، کارشکنی کند و چوب لای چرخ کار آنان بگذارد، به حتم یا با روح اقتصاد مقاومتی آشنا نیست یا با آن مبارزه می کند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که ما از یک سرمایه گذار عذرخواهی می کنیم، به این معنا نیست که خود را کوچک کرده ایم، در حقیقت ما محتاج خلق ثروت و اشتغال زایی هستیم.

استاندار زنجان در پی رنجیده خاطر شدن سرمایه گذار یک میلیارد دلاری برای ساخت کارخانه تولید خودروی برقی در این استان، در دفتر این سرمایه گذار حاضر شد و از وی عذرخواهی کرد.

درویش امیری ادامه داد: براساس آمار رسمی استخراج شده کشور، زنجان یکی از پنج استان پرجاذبه کشور برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

استاندار زنجان گفت: این موفقیت ثمره تلاش مردم، مسئولان و نمایندگان استان و دولت است و باید از این پس هم دست به دست هم داد و همین مسیر را پیگیری کرد.

وی تاکید کرد: بارها به رسانه ها اعلام کرده ایم که اجازه ندهند اخبار منفی از این استان منتشر شود و به تبع آن سرمایه گذاران احساس کنند که زمینه پذیرش در زنجان مهیاست و سرمایه خود را در جای امنی به کار می گیرند.

درویش امیری اضافه کرد: نمایشگاه ها یکی از راه های مناسب برای نمایش توانمندی های استان در داخل و خارج از کشور است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.