Take a fresh look at your lifestyle.

دبیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان / فرهنگ کارآفرینی باید تقویت شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه فرهنگ کارآفرینی باید تقویت شود، گفت که باید با برنامه ریزی درست جوانان را به خلاقیت و کارآفرینی ترغیب کرد.

به گزارش مهر، احمد توصیفیان روز دوشنبه در جلسه شورای معاونان اداره کار استان همدان افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کرد که تحقق اقتصاد مقاومتی سرلوحه امور قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تأکید بر اینکه باید با برنامه ریزی درست جوانان را به خلاقیت و کارآفرینی ترغیب کرد، گفت: باید فرهنگ کارآفرینی تقویت شود و دانشجویان ضمن فراگیری علم و تحصیل، با فضای کسب و کار و ورود به بازار کار آشنا شوند.

توصیفیان با بیان اینکه در گذشته نظام استاد و شاگردی در فضای کسب و کار حاکم بود، عنوان کرد: در سال های اخیر همه به دنبال تحصیل رفته اند یا رشته های تحصیلی متناسب با نیاز جامعه نبوده یا اگر بوده فارغ التحصیلان آماده ورود به کار نشدند.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای معاونان با هدف ارزیابی معاونت ها و همچنین بررسی نحوه عملکرد آنها و میزان تحقق تعهدات و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف هر حوزه صورت می گیرد، گفت: باید با همت جمعی در افزایش خدمت رسانی به مردم استان همدان تلاش کرد و وظایف سازمانی خود را به نحو احسن انجام داد و این امر زمانی میسر می شود که تلاش همکاران موجب تسهیل فرآیندهای اداری و تسریع در انجام مطلوب امور اداری مراجعان در بخش های مختلف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تأکید بر نظارت عملکرد معاونت ها گفت: معاونان باید در پیگیری و نظارت بر انجام امور محوله در حوزه های خود به صورت جدی تلاش کنند و در تمام امور جاری حوزه کاری خود ورود کرده و اقدامات انجام شده را به صورت ماهانه بررسی و از نتایج اقدامات انجام شده اطمینان حاصل کنند.

توصیفیان با تأکید بر پذیرش انتقادهای سازنده گفت: باید یادگیرنده و انتقادپذیر باشیم و بدانیم که این امر می تواند در پیشرفت این اداره کل مؤثر و تأثیرگذار باشد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.