Take a fresh look at your lifestyle.

چرا بازاریابان اینترنتی باهوش، تبلیغات محلی را انتخاب می کنند؟

 

چرا بازاریابان اینترنتی باهوش، تبلیغات محلی را انتخاب می کنند؟

براساس گزارش Shopify، فروش جهانی تجارت آنلاین خرده فروشی تا سال ۲۰۱۹ به ۳٫۴ تریلیون دلار افزایش خواهد یافت که در مقایسه با رقم سال ۲۰۱۵ (۱٫۵۴۸ تریلیون دلار)، افزایش شدیدی داشته است. متأسفانه به نظر می رسد که تنها درصد کمی از بازاریابان اینترنتی از آن سود می برند و بسیاری از آنها به اندازه کافی هوشمند هستند که از چیزی به نام تبلیغات محلی استفاده کنند.

تبلیغات محلی، هرگونه محتوای پرداخت شده است که برای مطابقت با پلتفرم ظاهر شده و بدون اختلال ساخته می شود. این ممکن است به معنای توییت های تبلیغاتی در توییتر، پست های پیشنهاد شده در فیس بوک و محتوای مبتنی بر سرمقاله باشد. این را می توان در قالب یک ویدئو، یک تصویر یا یک مقاله ارائه کرد اما همانند بازاریابی محتوا نیست.

چطور است؟ بازاریابی محتوا شامل یافتن راهی برای قرار دادن محصول در محتوای ارائه شده، است. در مقایسه با تبلیغات محلی، این نسبتا واضح است. تبلیغات محلی کمتر واضح است. این حتی روی ارتقای محصول متمرکز نیست. در عوض معمولا به عنوان پست های حمایت شده در سیستم عامل رسانه های اجتماعی و سایر سایت ها مطرح می شود، به عنوان توییت های تبلیغاتی، فیلم های برجسته در یوتیوب، خواندن/مشاهده پیشنهادات و بیشتر. تبلیغات محلی برای ترکیب یکپارچه به درون سبک و ساختار محتوای صفحه و وب سایت که در آن نمایش داده شده است، طراحی می شود.

به گفته ولادمیر باشکین، مدیر توسعه کسب و کار Adnow;i یک پلتفرم تبلیغاتی محلی و کشف محتوا است. تبلیغات محلی نینجای بازاریابی دیجیتال است؛ آرام ولی قابل رویت، ظریف و در عین حال مؤثر. و شما می دانید که نینجا ضربه کاری اش را می زند، بنابراین بازاریابی محلی هم همین کار را می کند.

این بیانیه حاوی دلایلی است که معتقدم همه بازاریابان هوشمند اینترنت باید تبلیغات محلی را برای کمپین بازاریابی خود به کار گیرند. این دلایل عبارتند از:

۱- این، تجربه مرور را مختل نمی کند.

همگی ما بنر آگهی های تبلیغاتی یا آزاردهنده تر از آن، تبلیغات پاپ آپ را روی مرورگر خود دیده ایم. این فرم از تبلیغات دیجیتالی ناخوانده است، به این ترتیب، نرخ کلیک و نرخ تبدیل آنها نسبتا کم است. برخلاف این فرم های بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محلی به نظر بسیار طبیعی است، زیرا انتقال محتوای ناخواسته از صفحه معمولی وب به محتوای تبلیغاتی در آن بسیار کمتر است. من شخصا متوجه نشدم که آنها تجربه مرور من را مختل می کنند. در حقیقت، لینک های مربوط به محتوای پیشنهاد شده در پایان مقاله را مکمل و مفید می بینم.

۲- آگاهی از برند را به شیوه ای که هیچ کس نمی تواند، ارتقا می بخشد.

آیا شما تا به حال نمایش های تلویزیون شبکه ای حمایت شده توسط برندهای تثبیت شده را دیده اید؟ یا شاید شما مقاله ای را که توسط دل در وب سایت نیویورک تایمز در ۸ ژانویه ۲۰۱۴ نوشته شده بود، مشاهده کرده اید. این محصولات به طور مستقیم محصولات دل را ارتقا نمی دهند. این فقط مطالب زیبا و آموزنده ارائه شده توسط دل بود. اینها نمونه هایی از محتوای حمایت شده و برنددار هستند. تلاش برای ایجاد آگاهی از برند نیز ممکن است در قالب یک مجله موضوعی حمایت شده رخ دهد، به این ترتیب که هدف، تمام فضای تبلیغاتی در مجله The New Yorker را در تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۰۵ خریداری کرده است. روش های متعددی برای تبلیغات محلی وجود دارد، اما این راهی برای ویروسی ساختن برند شما با یک روش مثبت است.

تبلیغات محلی

۳- می تواند با دور نگه داشتن تبلیغات، مانع از اقدامات امنیتی شود.

تبلیغات محلی این کار را برای یک دلیل بزرگ انجام می دهد؛ در ارزش اسمی، این یک آگهی نیست. برای ساخت آگهی های محلی، نیازی به یک فضای تبلیغی در وب سایت ندارید. در عوض، تبلیغات محلی با ساختار مقاله و استانداردهای ناشری (آنلاین یا آفلاین) مطابقت دارد که این تبلیغات روی سایت شان قرار گرفته است. بخشی از محتوا در صفحات سایتی هستند که روی آنها ظاهر می شوند، بنابراین به عنوان تبلیغات نمایش داده نمی شوند، بلکه به عنوان محتوا ظاهر می شوند.

علاوه بر این، هر کسی می تواند نرم افزار قفل آگهی روی رایانه، تبلت یا تلفن همراه خود نصب کند که به راحتی از تبلیغات بنر و پاپ آپ جلوگیری می کند. اما تبلیغات محلی همیشه حضور خواهند داشت. این بدان معنی است که تبلیغات محلی، پتانسیل بالایی برای جلب توجه افراد بسیار بیشتری دارند.

۴- آمارها به تبلیغات محلی علاقه دارند.

Business Insider گزارش می دهد که بودجه های تبلیغاتی محلی در سال ۲۰۱۳ به میزان ۴٫۷ میلیارد دلار افزایش یافت و انتظار می رود تا سال ۲۰۱۸ به ۲۱ میلیارد دلار برسد. عملکرد بسیار بهتر از صفحه نمایش سنتی، به خصوص در تلفن همراه که بیش یک درصد CTR دارد، گزارش شده است.

براساس emarketer، تبلیغات محلی در حال حاضر توسط ۷۳ درصد از ناشران آنلاین ارائه شده است، درحالی که ۱۷درصد دیگر برنامه ریزی کرده اند که همین کار را انجام دهند. علاوه بر این، ۳۲درصد از مصرف کنندگان آگهی محلی را با دوستان، خانواده و همکاران به اشتراک می گذارند، درحالی که فقط ۱۹ درصد از مصرف کنندگان، تبلیغات بنری سنتی را به اشتراک می گذارند. توجه داشته باشید که این آمار از سال ۲۰۱۵ تاکنون است.

به همین دلیل، در سال ۲۰۱۷ شواهد حاکی از آن است که جهان در حال حرکت به سوی تبلیغات محلی است و اگر شما می خواهید یک بازده بهینه از استراتژی های بازاریابی خود داشته باشید، باید آن را دنبال کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.