Take a fresh look at your lifestyle.

گرفتار شدن میان نسل جوان و فرهنگ کاری مدرن در آرژانتین

کمپین جدید و خنده دار وب سایت استخدام آرژانتینی «ZonaJobsـ» یک مرد میانسال «ضد جوان» را نشان می دهد که خود را در حال کشمکش با فرهنگ کاری مدرن می یابد.

به گزارش  ام بی ای نیوز، این فیلم محصول آژانس تبلیغاتی FCB بوینس آیرس و به کارگردانی «کلن» از شرکت فیلمسازی «Mu Films»، شخصیت اصلی یعنی روبرتو را روز به روز شکست خورده تر و خشمگین تر از همکاران جوانش نشان می دهد. آنها تخته های اسکیت و سگ هایشان را با خود به دفترهای کار خود می آورند. آنها از خود سلفی می گیرند، تنیس روی میز بازی می کنند و روی کیسه های لوبیا می نشینند. او، در مقابل، از این روند خسته کننده کاری عصبانی است.

ظاهراً او در محاصره افراد دوچرخه به دست داخل یک آسانسور در حال حرکت گیر افتاده است و با مشاهده یک گیف ارسالی از عصبانیت مداد را در موهایش فرو می کند. این کمدی محدود و برنامه ریزی شده از بازی عالی بازیگر نقش اول خود، روبرتو، نیز بهره می برد.

فیلم با این کلمات پایان می یابد: «شکل کار عوض شده اما محلی که در آن به دنبال کار هستیم همان ویژگی های سابق خود را حفظ کرده است. » در ادامه هدف از برگزاری کمپین فوق انتقال این پیام است که ZonaJobs رویکرد جوانان در راستای سازگاری با بازار کار را درک می کند.

به گفته لوسیانو لانداجو، مدیر ارشد عملیاتی و معاون امور مشتریان در آژانس تبلیغاتی FCB بوینس آیرس، چالش چنین کمپینی انعکاس این موضوع با چاشنی طنز است که چگونه فرهنگ و روش کاری در سال های گذشته تغییر پیدا کرده و تکامل یافته است.

در همین راستا، کمپین فوق این موضوع را نشان می دهد که چگونه برخی افراد نظیر روبرتو، شخصیت اصلی کمپین، در یک محیط ناشناخته همزیستی با چنین قوانین تازه ای را پیش می گیرند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.